ervaring met deze geneesmiddelen?

Moderator: ArcherBarry

Reageer

ervaring met deze geneesmiddelen?

hey,

ik heb van de dermatoloog nieuwe medicijnen gekregen tegen acne. Een doorzichtige gel ( s'ochtends en s'avonds gebruiken), genaamd Eryacne. Pillen, (elke avond gebruiken) genaamd Minocyclinum. en Een witte zalf ( om de dag gebruiken)genaamd Tretinoine. Heeft iemand ervaring met deze producten? ik gebruik het nu 3 weken en mijn huid is nogal branderig en schilfert nogal. Heeft iemand ervaring met deze producten? Mailen mag ook.

groetjes

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: ervaring met deze geneesmiddelen?

We kunnen je niet mailen, omdat je je niet hebt geregistreerd op dit forum. Pas dan kunnen andere gebruikers je email-adres zien in jou profiel.

Als je op de hoogte gehouden wilt worden over dit onderwerp, kan je je registreren en abboneren op dit onderwerp.

Helaas heb ik geen ervaring met genoemde producten.
Appareo decet nihil munditia?

Re: ervaring met deze geneesmiddelen?

Bijwerkingen: Meest frequent droge huid. Verder: branderig gevoel, roodheid, schilfering, jeuk en gevoeligheid van de huid. Zelden overgevoeligheidsreacties.

Interacties: Gelijktijdige toepassing van andere lokale middelen bij acne, in het bijzonder schilferingbevorderende (o.a. benzoylperoxide, tretinoïne), kan de huidirritatie verergeren.
zie farmacotherapeutisch kompas

Reageer