Relativiteits links

Moderator: physicalattraction

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 299

Relativiteits links

Via google heb ik het volgende gevonden:

Een pdf bestand met formules met betrekking tot de relativiteits theorie.

Misschien een idee om in dit topic meerdere links te plaatsen die voor dit onderdeel van toepassing zijn?
login: yes

password: I don't know, please tell me

password is incorrect

login: yes

password: incorrect

Gebruikersavatar
Berichten: 299

Re: Relativiteits links

En nog een pdf-bestand gevonden. Deze ziet er erg mooi uit en is volgens mij ook duidelijk voor diegene die nog nooit van de relativiteitstheorie hebben gehoord.
login: yes

password: I don't know, please tell me

password is incorrect

login: yes

password: incorrect

Berichten: 63

Re: Relativiteits links

Kijk uit wat je post gouwepeer, je tweede, en mooi vormgegeven PDF is een eigen theorie van Rob Roodenburg. Deze theorie is aangeboden aan, maar wordt niet geplaatst in, de vaktijdschriften wegens "te hoog theoriegehalte" en dat zegt toch wel iets. Eigenlijk zou het artikel hier in dit topic juist niet thuishoren daar het artikel ART juist in sterke mate kritiseert.

Gebruikersavatar
Berichten: 299

Re: Relativiteits links

Deze site ziet er heel overzichtelijk uit. Mooie formules erbij en een beetje geschiedenis.
login: yes

password: I don't know, please tell me

password is incorrect

login: yes

password: incorrect

Gebruikersavatar
Berichten: 3.751

Re: Relativiteits links

Ik kan eerlijk gezegd geen van bovenstaande links aanraden als bron. De eerste link is dood, de tweede link zou ik nadrukkelijk afraden, de derde link legt in feite nooit in concreto uit hoe relativiteit in elkaar zit.

Berichten: 12

Re: Relativiteits links

Ik hoop dat die eerste link dan verbeterd kan worden; ik wil wel de formules zien die ik nog nodig heb.

De tweede link is idd van een man die het beter weet dan de huidige srt (en art) en hier ook een boek over heeft geschreven. Best wel irritant boek vanwege die mening maar goed.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.556

Re: Relativiteits links

Ik hoop dat die eerste link dan verbeterd kan worden; ik wil wel de formules zien die ik nog nodig heb.
Nodig waarvoor? Natuurkundige formules zijn niet geheim: zoek op wikipedia, kijk in boeken, vraag het hier, ... Daar heb je die link niet voor nodig.
Never express yourself more clearly than you think.

- Niels Bohr -

Reageer