[folding]probleem

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 721

[folding]probleem

Hallo,

Ik zit al enkele weken met een probleem, wanneer ik Folding@Home opstart dan ontvang ik geen eiwit...

Als ik op display klik, zie ik gewoon iets ronddraaien maar niet meer dan dat. Ik heb m'n gebruikersnaam al ingevuld en het team nummer van WSF. Ik heb even een log file ervan gemaakt (zoals Jan vroeg).

Wat moet ik aanpassen of doen? Heeft het iets te maken met firewall? Ik denk het niet want als ik hem uitschakel, blijft het probleem...

Hopelijk kan iemand me helpen.
Help WSF eiwitten vouwen in de VRIJE TIJD van je computer...
Surf & download: folding.stanford.edu. Team nummer: 48658.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: [folding]probleem

kun je eens wat nuttig lijkende stukken uit die logfile kopiëren en hier plakken?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 721

Re: [folding]probleem

Was de bijlage vergeten. Hierbij de bijlage, sorry.
Help WSF eiwitten vouwen in de VRIJE TIJD van je computer...
Surf & download: folding.stanford.edu. Team nummer: 48658.

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: [folding]probleem

Als ik de log file zo bekijk zie ik dat hij eergisteren (8 februari) 3% van een WU heeft gedaan, dus hij doet wel wat.
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Gebruikersavatar
Berichten: 721

Re: [folding]probleem

Als ik de log file zo bekijk zie ik dat hij eergisteren (8 februari) 3% van een WU heeft gedaan, dus hij doet wel wat.
Waar kan ik dat dan ergens zien?? Op mijn display bedoel ik dan.
Help WSF eiwitten vouwen in de VRIJE TIJD van je computer...
Surf & download: folding.stanford.edu. Team nummer: 48658.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.273

Re: [folding]probleem

Waar kan ik dat dan ergens zien??


De display van die nieuwe versie geeft dat niet weer. Óf ze hebben dat nog niet in orde, of het komt nooit meer terug. Zweef met je muis over eht icoontje in de systray en je ziet hoeveel van de totaal af te werken frames je al klaar hebt. Kijk in je logs als je wil weten op hoeveel procent je staat (maar dat kun je met een eenvoudig sommetje na datr zweven over het icoontje ook wel schatten)

Wat ik wel in deze logs lijk te lezen is dat die computer maar af en toe eventjes aan staat. Klopt dat? Ik zie een paar keer al na zeer korte tijd een "client shutdown", oftewel uitschakelen van de computer. Is mijn indruk correct?

Een 4460 heeft een deadline van 63 dagen. Hij lijkt in ongeveer 25 minuten 1% van de WU af te werken, en heeft in dat tempo toch wel minstens een uur per dag zonder zwaardere andere belasting nodig om deze WU op tijd, dwz binnen twee maanden, de deur uit te krijgen. Hij lijkt 25 januari jongstleden geladen, en in die tijd maar op enkele dagen maar eventjes te hebben aangestaan. Zo komt hij vóór eind maart niet klaar.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 721

Re: [folding]probleem

Die korte 'clientshutdown' is waarschijnlijk omdat ik het telkens beu was dat het niet werkte (maar het werkte wel). Normaal gezien staat deze computer wel meer dan een uur aan hoor per dag (ca. 3uur/dag).

Het zou me normaal gezien moeten lukken, ik laat het je weten.

Bedankt voor jullie hulp.
Help WSF eiwitten vouwen in de VRIJE TIJD van je computer...
Surf & download: folding.stanford.edu. Team nummer: 48658.

Reageer