Springen naar inhoud

Forumpje 2de hands boeken / automatisch naar eigen bericht

• Log in om te kunnen reageren

Species8472

Species8472

• 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 29 mei 2005 - 17:29

Aangezien dit forum toch wel zeer uitgebreid is in het "aanbieden van wetenschap" zou het een leuke aanvulling kunnen zijn om een tweedehands boeken-forum aan te maken waarin mensen elkaars (wetenschaps)boeken kunnen aanbieden. Sorry als dit idee al eerder was verschenen.

En het zou handig zijn als je automatisch naar je eigen topic gaat nadat je een bericht heb gemaakt ipv. een link te moeten aanklikken.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 29 mei 2005 - 22:42

Dat automatisch doorschakelen mis ik ook wel een beetje,

over de 2de hands boeken forum, ik vindt mijn boeken veelste leuk, en aangezien ik aan het sparen ben voor een muur vol met boeken, verkoop ik er geeneen.

zaghtak

zaghtak

• >100 berichten
  • 104 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 mei 2005 - 03:13

over de 2de hands boeken forum, ik vindt mijn boeken veelste leuk, en aangezien ik aan het sparen ben voor een muur vol met boeken, verkoop ik er geeneen.

Wetenschappelijke boeken zijn geen boeken zoals romans bijvoorbeeld, die lees je en dan verkoop je ze of smijt je ze bij het oud papier. Wetenschappelijke boeken hou je bij en zeker wanneer je de inhoud ervan kent.
Je kan ze beter gewoon in de winkel kopen, duur zijn ze niet in vergelijking met de hoeveelheid geld het heeft gekost om de kennis te verwerven die het boek bevat.

Elmo

Elmo

• >1k berichten
  • 3437 berichten
  • VIP

Geplaatst op 30 mei 2005 - 07:02

Ik ook. Vroeger had dit forum dat ook, hopelijk komt het weer terug.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 02 juni 2005 - 12:02

En het zou handig zijn als je automatisch naar je eigen topic gaat nadat je een bericht heb gemaakt ipv. een link te moeten aanklikken.

Hmm, inderdaad. Die functionaliteit is kennelijk verloren gegaan :shock: Wellicht is er een modificatie voor te vinden. Iemand zin om deze sites door te spitten op zoek daarnaar?
mods op phpBB en mods op phpbbhacks

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 02 juni 2005 - 13:26

Er moet een meta http-equiv in de header van die pagina komen te staan. Dat is volgens mij ook nog wel met de hand te doen.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 02 juni 2005 - 13:38

Er moet een meta http-equiv in de header van die pagina komen te staan. Dat is volgens mij ook nog wel met de hand te doen.

Nee toch, want waar je naar toe moet worden doorgestuurd hangt ervan af waar je iets hebt gepost!

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 02 juni 2005 - 13:49

Nee toch, want waar je naar toe moet worden doorgestuurd hangt ervan af waar je iets hebt gepost!

En dat kan het PHP script invullen. Dat wordt nu ook gedaan. Bekijk maar eens de template paginas (*.tpl). Dit is gewoon html opmaak waarin stukken staan met teksten als {_TITLE_} waarin PHP dan de titel plaatst.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures