Raar wsf-probleem

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Raar wsf-probleem

Hey,


ik heb het afgelopen uur enorme problemen ondervinden met WSF, kreeg steeds volgende error (zie bijlage); ben dus ook anderhalf uur bezig geweest met proberen dees te posten :D Heb nix nieuws gedownload onlangs en het is ook niet door teveel bezoekers (lag steeds tss 80 en 130...).


Weet iemand hoe dit komt?


Alvast bedankt!


PS hij wil ook al nix oploaden; het is dus de IPS driver error. Refreshen helpt zelden
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Berichten: 771

Re: Raar wsf-probleem

je bent niet de enige hoor


Heb het ook hele tijd gehad, en als wsf dan wel werkte, was het verschrikkelijk traag

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Raar wsf-probleem

Heb er hier ook last van, geen idee eigenlijk waardoor. Misschien is Miels aan het klussen?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Re: Raar wsf-probleem

Hier heb ik hetzelfde probleem gehad vanaf circa een uur of tien vanochtend. Op dit moment werkt het forum weer snel.
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Raar wsf-probleem

Hey, idd, nu werkt alles weer normaal :D Wsl idd onderhoud of iets dergelijks, toch bedankt :-k
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Raar wsf-probleem

Ik heb dit probleem ook gehad, de voor pagina wou nog wel laden, maar de rest gaf deze Error. Ik kreeg het in IE7 op Windows Vista, ik werk nu op een andere pc (Firefox 3.x met XP) en heb daar het probleem niet, maar mogelijk is de site op de andere pc ook weer bereikbaar.


Ik heb dit probleem ook gehad, de voor pagina wou nog wel laden, maar de rest gaf deze Error. Ik kreeg het in IE7 op Windows Vista, ik werk nu op een andere pc (Firefox 3.x met XP) en heb daar het probleem niet, maar mogelijk is de site op de andere pc ook weer bereikbaar.
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Berichten: 4.246

Re: Raar wsf-probleem

IK kreeg gisteren en vandaag een IPS error. Maar later op de middag deed WSF het weer...
Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Raar wsf-probleem

Server is een tijd overbelast geweest, waardoor het te lang duurde om data uit de database te halen.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 771

Re: Raar wsf-probleem

ik heb deze foutmelding gisteren weer gehad, en enkele dagen geleden ook


Is dit weer te wijten aan een overbelaste server?

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Raar wsf-probleem

ik heb deze foutmelding gisteren weer gehad, en enkele dagen geleden ook
Ja, meer mensen hadden het alweer...


Is dit weer te wijten aan een overbelaste server?
Voor zover ik begrepen heb lijkt het daar wel op ja. Geldt voor dit en de traagheid zo nu en dan...

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Raar wsf-probleem

Hoe komt het eig dat dit de laatste tijd meer en meer voorkomt? In het begin had ik hier nl nooit last van ... ;)
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Raar wsf-probleem

Hoe komt het eig dat dit de laatste tijd meer en meer voorkomt? In het begin had ik hier nl nooit last van ... :P
Een goede vraag... Als we precies hadden geweten waar het door wordt veroorzaakt hadden we het probleem al op kunnen lossen. Helaas blijkt het lastig om de oorzaak te achterhalen ;) .
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer