[Werkstuk] Belgisch bier

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer

[Werkstuk] Belgisch bier

heey als iemand een werkstuk heeft van belgische bieren kan iemand dat dan zeggen

alvast bedankt

Berichten: 193

Re: [Werkstuk] Belgisch bier

Hallo,

Kan je hier iets mee aanvangen?

http://www.geocities.com/bierbrouwen/werkstuk.html

Mvg,

Paul Siemons

Berichten: 31

Re: [Werkstuk] Belgisch bier

Aha, eindelijk! Het belgische bier wordt erkend! Wel ik heb hier nog een werk ligge van Stella Artois, als je het kan gebruike => laat maar iets weten

Senne

Berichten: 1

Re: [Werkstuk] Belgisch bier

senne schreef:Aha, eindelijk! Het belgische bier wordt erkend! Wel ik heb hier nog een werk ligge van Stella Artois, als je het kan gebruike => laat maar iets weten

Senne
Beste Senne

Ik ben een leerlinge van de hotelschool van Geel Sint-Jozefinstituut .

Voor het vak hoteltechnologie moest ik een spreekbeurt maken ivm Bier ik koos voor Stella arotois Ik heb niet echt veel info tot nu toe dus wilde ik u vragen of ik gebruik kan maken van u werk ivm stella artois

met vriendelijke groeten

rosen dakev

Gebruikersavatar
Berichten: 2.973

Re: [Werkstuk] Belgisch bier

rosen.dakev schreef:Beste Senne

Ik ben een leerlinge van de hotelschool van Geel Sint-Jozefinstituut .

Voor het vak hoteltechnologie moest ik een spreekbeurt maken ivm Bier ik koos voor Stella arotois Ik heb niet echt veel info tot nu toe dus wilde ik u vragen of ik gebruik kan maken van u werk ivm stella artois

met vriendelijke groeten

rosen dakev
Attentmaking: het vorige bericht komt uit 2005. De kans dat de TS of andere topic-deelnemer je hierop gaat antwoorden is denk ik helaas erg klein.
Small opportunities are often the beginning of great enterprises. (Demosthenes, 384 BC - 322 BC)

Reageer