Erectie

Moderator: ArcherBarry

Erectie

Misschien een beetje rare vraag maar ik zit er wel heel erg mee. Ik weet trouwens ook niet zeker of het wel een probleem is maar ik weet niet waar ik anders deze vraag kan stellen. Ik hoop dat er hier normaal op gereageerd kan worden.

Het probleem is het volgende: Als mijn penis in erectie is dan staat hij zeg maar recht omhoog. Zeg maar tegen m'n buik/navel aan. Die richting in ieder geval. En niet naar voren zoals ik vaak op plaatjes tegen kom. Is dit erg? Of is dit normaal?

Nogmaals, ik hoop dat jullie me serieus nemen en ik hoop ook dat ik me druk maak om niks.

Groet.

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Erectie

Net als de vorm van de penis is ook de stand van de erectie niet bij iedereen gelijk. Recht naar voren komt lang niet bij iedereen voor. Omhoog is dus niet abnormaal en ook zeker niet iets om je druk over te maken.
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Berichten: 167

Re: Erectie

als je meer vragen hebt hierom trend kun je eens een kijkje nemen op dit forum :

http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php

groetjes en succes
“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”

Gebruikersavatar
Berichten: 193

Re: Erectie

Ik heb ook wel eens iemand horen zeggen: zolang hij niet compleet naar links of rechts staat is er niks aan de hand. :wink:
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Berichten: 96

Re: Erectie

Toch altijd leuk dat mensen zulk soort dingen wel anoniem melden.

mvgr, Sander

Re: Erectie

Zou jij je niet anoniem melden dan?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.151

Re: Erectie

mwoch, als ik dit zou vragen, zou ik niet naar de samenkomst gaan nee. Er rust toch wel een taboe op, en ik denk dat als iemand dit zich zou herinneren, je wel eventjes een rood hoofd hebt ja. Maar als je verder hier nooit komt, mogen ze best mijn voornaam weten hoor :wink:
Appareo decet nihil munditia?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.364

Re: Erectie

@Lala, het maakt mij sowieso niet uit hoe iemands penis gevormd is, als ze maar naar de samenkomst komen :shock:
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde

Re: Erectie

Bedankt voor de reacties. Ik ben gerustgesteld :shock: Ik kom hier verder nooit maar wil liever toch m'n naam niet prijsgeven. Je weet maar nooit in de wondere wereld van het world wide web.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Erectie

Ik kom hier verder nooit maar wil liever toch m'n naam niet prijsgeven. Je weet maar nooit in de wondere wereld van het world wide web.
Hihi... moderatoren kunnen je IP adres zien, en dan vertelt de forumsoftware meteen of je hier wel eens eerder iets gepost hebt..... :shock:

Maak je geen zorgen: onze IP logs zijn prive, en die informatie geven we nooit aan anderen!
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: Erectie

Elmo schreef:Hihi... moderatoren kunnen je IP adres zien, en dan vertelt de forumsoftware meteen of je hier wel eens eerder iets gepost hebt..... :shock:

Maak je geen zorgen: onze IP logs zijn prive, en die informatie geven we nooit aan anderen!
Klopt, privacy staat voorop!

Maar Elmo heeft gelijk: had je het volkomen anoniem willen doen, dan had je een openbare pc moeten nemen... :wink:
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Erectie

Math schreef:
Elmo schreef:Hihi... moderatoren kunnen je IP adres zien, en dan vertelt de forumsoftware meteen of je hier wel eens eerder iets gepost hebt..... :shock:

Maak je geen zorgen: onze IP logs zijn prive, en die informatie geven we nooit aan anderen!
Klopt, privacy staat voorop!

Maar Elmo heeft gelijk: had je het volkomen anoniem willen doen, dan had je een openbare pc moeten nemen... :wink:
****, dus nu weten jullie dat ik het ben? ;)

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Erectie

****, dus nu weten jullie dat ik het ben?   ;)
Dat bevestig, noch ontken, ik.

:shock:
Never underestimate the predictability of stupidity...

Re: Erectie

wel een beetje of topic allemaal

Berichten: 151

Re: Erectie

Volgens mij is het een kwestie van leeftijd.

Toen ik 18 was, stond hij ook recht omhoog.

Nu mag ik blij zijn met 90 graden!

Reageer