Springen naar inhoud

forum te breed

• Log in om te kunnen reageren

Hilbrand

Hilbrand

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 17 februari 2009 - 00:21

Het forum is te breed voor mijn scherm. Met de onderste balk moet ik telkens schuiven om de teksten te kunnen lezen.
Wat doe ik daar aan ? Ik ben niet zo handig met computers.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 17 februari 2009 - 09:58

Het forum is zo gebouwd dat het met een schermresolutie van 1024x768 of hoger goed te bekijken is (je hebt dan zelfs nog iets marge). Als dat niet het geval is, dan zijn er 3 opties:
  • Het venster van je browser is niet gemaximaliseerd.
    Maximaliseren doe je door te klikken op de middelste van de 3 knopjes rechtsboven (dat vierkantje) of door te dubbelklikken op de blauwe bovenbalk. Terugkeren naar het vorige formaat gebeurt op dezelfde manier.
  • Je resolutie is lager ingesteld.
    Je kunt de resolutie wijzigen door met de rechter muisknop een leeg stuk van je bureaublad te klikken en voor eigenschappen te kiezen. Kies vervolgens het tabblad Instellingen. Linksonder vind je een schuifbalk om de resolutie te wijzigen
  • De DPI instelling is verhoogd
    Je kunt de DPI instelling aanpassen door met de rechter muisknop een leeg stuk van je bureaublad te klikken en voor eigenschappen te kiezen. Kies vervolgens het tabblad Instellingen en dan de knop Geavanceerd. In het tabblad Algemeen (kom je standaard terecht) kun je met een dropdownvenster de DPI instelling wijzigen. "Normaal" is normaal. :P
Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Hilbrand

Hilbrand

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 18 februari 2009 - 10:30

Methode 2 blijkt te werken. Hartelijk dank.
Maar nu ben ik wel toe aan een nieuwe bril :D

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures