Vraag over eventueel onderwerp!

Reageer
Berichten: 4

Vraag over eventueel onderwerp!

Beste lezer,

Ik heb slechts een heel kort vraagje. Is er op dit forum ook een plek waar ik mijn enquete kan promoten? Ik ben namelijk opzoek naar respons van de wat hoger opgeleiden en ik ben hier volgens mij op de juiste plek!

Bij voorbaat dank voor de reactie

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Vraag over eventueel onderwerp!

Hier vind je denk ik de nodige info.

Berichten: 4

Re: Vraag over eventueel onderwerp!

Oke top bedankt voor je reactie! Dan heb ik nog een klein vraagje daaropvolgend ik heb een bedrijfsnaam als voorbeeld in mijn enquete staan maar dat is niet de opdrachtgever, is het dan wel toegestaan om te posten? en onder welk onderwerp kan ik het beste mijn enquete plaatsen?

Bij voorbaat dank

Berichten: 4

Re: Vraag over eventueel onderwerp!

Aangezien de reacties een klein beetje uitblijven, en ik niet zomaar een topic wil kiezen plaats ik de link hier. Ik hoop dat U allemaal zo vriendelijk wilt zijn om mij uit de brand te helpen! Bij voorbaat dank!!

http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Vraag over eventueel onderwerp!

Ten eerste klopt je link niet, ten tweede voldoe je niet aan de enquêtecode zoals die door Ypsilon gelinkt is en ten derde verwacht je wel erg snel een antwoord he? 's Avonds hebben mensen nog wel eens andere dingen te doen en 's nachts slapen veel mensen, heus waar. :D

Als de bedrijfsnaam inderdaad puur als voorbeeld is (bijv. "zou je bij een groot bedrijf als X willen werken"), dan is het geen probleem.

Lees nu aub nogmaals de enquêtecode goed door en dan kun je je enquête op de juiste manier plaatsen in het van toepassing zijnde forum.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 4

Re: Vraag over eventueel onderwerp!

Bedankt voor je reactie, ik heb besloten de link niet nogmaals te plaatsen maar dit onderwerp te laten rusten. Ik vraag me namelijk af of het wel zin heeft om een link hier te plaatsen. Ik ben niet goed op de hoogte hoe ik een topic zou moeten verwijderen dus ik wil graag de moderator vragen dit voor mij te doen!

Bedankt voor de moeite

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Vraag over eventueel onderwerp!

Topics verwijderen we hier niet; ze dienen ter referentie voor anderen die soortgelijke vragen hebben. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer