Springen naar inhoud

Vlaamse fysica olympiade 2009: 2de ronde

• Log in om te kunnen reageren

Snotaap

Snotaap

• >25 berichten
  • 33 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 19 februari 2009 - 17:49

Nog iemand meegedaan aan de tweede ronde van de fysica olympiade?
Ikzelf heb het behoorlijk gedaan, maar door enkele vreselijk stomme fouten, ben ik toch gestrand op 98/120 (de antwoordsleutel is hier te vinden).

Als iemand me kan vertellen hoe moeilijk deze editie was in vergelijking met de vorige jaren, kan ik ongeveer de cesuur inschatten (meestal schommelt de cesuur tussen 90 en 100). Ook scores van andere deelnemers zijn welkom!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Tudum

Tudum

• >250 berichten
  • 412 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 19 februari 2009 - 21:10

Nog iemand meegedaan aan de tweede ronde van de fysica olympiade?
Ikzelf heb het behoorlijk gedaan, maar door enkele vreselijk stomme fouten, ben ik toch gestrand op 98/120 (de antwoordsleutel is hier te vinden).

Als iemand me kan vertellen hoe moeilijk deze editie was in vergelijking met de vorige jaren, kan ik ongeveer de cesuur inschatten (meestal schommelt de cesuur tussen 90 en 100). Ook scores van andere deelnemers zijn welkom!

52/120. Maar ik had er tijdens het maken van de olympiade al niet zo'n goed gevoel over, dus die score was wel verwacht. :D
Vroeger Laura.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 20 februari 2009 - 08:55

Aangezien hier zo te zien niet op vragen ingegaan wordt, lijkt dit me meer napraten over de scores. Dat doen we meestal in het café. :D

Bij deze dus verplaatst.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures