Vlaamse fysica olympiade 2009: 2de ronde

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 33

Vlaamse fysica olympiade 2009: 2de ronde

Nog iemand meegedaan aan de tweede ronde van de fysica olympiade?

Ikzelf heb het behoorlijk gedaan, maar door enkele vreselijk stomme fouten, ben ik toch gestrand op 98/120 (de antwoordsleutel is hier te vinden).

Als iemand me kan vertellen hoe moeilijk deze editie was in vergelijking met de vorige jaren, kan ik ongeveer de cesuur inschatten (meestal schommelt de cesuur tussen 90 en 100). Ook scores van andere deelnemers zijn welkom!

Berichten: 412

Re: Vlaamse fysica olympiade 2009: 2de ronde

Snotaap schreef:Nog iemand meegedaan aan de tweede ronde van de fysica olympiade?

Ikzelf heb het behoorlijk gedaan, maar door enkele vreselijk stomme fouten, ben ik toch gestrand op 98/120 (de antwoordsleutel is hier te vinden).

Als iemand me kan vertellen hoe moeilijk deze editie was in vergelijking met de vorige jaren, kan ik ongeveer de cesuur inschatten (meestal schommelt de cesuur tussen 90 en 100). Ook scores van andere deelnemers zijn welkom!
52/120. Maar ik had er tijdens het maken van de olympiade al niet zo'n goed gevoel over, dus die score was wel verwacht. :D
Vroeger Laura.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Vlaamse fysica olympiade 2009: 2de ronde

Aangezien hier zo te zien niet op vragen ingegaan wordt, lijkt dit me meer napraten over de scores. Dat doen we meestal in het café. :D

Bij deze dus verplaatst.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer