Klachten over andere gebruikers

Reageer
Berichten: 9

Klachten over andere gebruikers

Edit Veertje: onderstaand bericht en de daarop volgende twee reacties komen uit het topic Schizofrenie, is het wel een ziekte?.



Waarschuwing: Arjan Dokelaar wordt uiteindelijk van alle fora waar hij deelneemt gebannen wegens het spammen van steeds maar dezelfde anti-psychiatrische verhaaltjes. Er valt met hem niet te discussiëren en hij schurkt nogal tegen de Scientology aan. Dat u het maar even weet.

Berichten: 99

Re: Klachten over andere gebruikers

Maar volgens mij vinden wij het onderwerp zelf gewoon interessant genoeg om het erover te hebben. We kunnen zelfstandig denken, wees gerust.

Berichten: 21

Re: Klachten over andere gebruikers

Waarschuwing: Arjan Dokelaar wordt uiteindelijk van alle fora waar hij deelneemt gebannen wegens het spammen van steeds maar dezelfde anti-psychiatrische verhaaltjes. Er valt met hem niet te discussiëren en hij schurkt nogal tegen de Scientology aan. Dat u het maar even weet.


Dit vind ik nu spam, hoewel ik begrijp dat dit niet zo is bedoeld.

In een discussie verwikkeld wil ik graag zelf oordelen en als iemand ergens tegenaan schurkt, moet hij dat zelf weten. De mening zelf zullen we op zijn merites beoordelen, maar dat wordt onze mening ook.

Laat ons maar, Znw.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Klachten over andere gebruikers

Ik heb bovenstaande berichten afgesplitst uit dit topic om de simpele reden dat duidelijkheid wenselijk blijkt te zijn in die gevallen dat men denkt een gegronde klacht over een andere gebruiker te hebben.

Het is NIET de bedoeling een dergelijke klacht/aanname/vermoeden of "gegeven" in de vorm van zwartmakerij binnen een topic te berde te brengen. Zwartmakerij wordt het op dat moment dat zaken openbaar worden neergezet, zoals in de startpost van dit (afgesplitste) topic is gedaan (ik heb het dus NIET over de reacties die op die post volgden).

Voor dit soort zaken hebben wij de report knop, die te vinden is onder de naam van een gebruiker, links naast de post van diezelfde gebruiker.

Gebruik van de report functie is belangrijk. Het voorkomt ergernissen bij andere gebruikers (zie bovenstaande reacties op de startpost) en stelt het het moderatorteam in staat om rustig te kijken wat er aan de hand is om daaropvolgend eventueel actie te ondernemen. Die actie zal meestal zichtbaar zijn op het forum in de vorm van posts die verwijderd worden, of andere vormen van openbaar ingrijpen. Meestal zullen we dus niet terugmelden dat we een report hebben afgehandeld. Ook omdat we vinden dat waarschuwingen of andere vormen van ingrijpen t.a.v. gebruikers alleen die specifieke gebruiker zelf aangaan.

Hoe dan ook kan men ervan uitgaan dat elke report wordt bekeken en behandeld, en dat we dat naar beste kunnen en geweten zullen doen.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Reageer