Springen naar inhoud

Informatie bron over wavlets gezocht?

• Log in om te kunnen reageren

Bert F

Bert F

• >1k berichten
  • 2588 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 februari 2009 - 12:13

Graag had ik over wavlets volgende vragen kunnen beantwoorden. Gegeven een filter bank als zijnde LaTeX
En LaTeX
Hoe kan je nu h en g construeren zodat je perfecte reconstructie hebt, hoe plot je hiervan het frequentie verloop.
Hoe kan je eigenlijk in het frequentie domein laten zien wat er gebeurd? Mijn eigen notaís zijn ontoereikend om hier aan te beginnen en ben eigenlijk maar mee tot eenvoudige haarwaveltes waar men werkt met gemiddelde en verschil hoe veralgemeen je dit tot een willekeurige filter bank?
Iemand enig idee waar ik nuttige informatie omtrent dit zou kunnen halen of mss een goed boek? Vooral niet iets waar men ellen lange bewijzen geeft, eerder iets waarin men uitlegt hoe men die wavlets toepast?

Groeten.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

mathfreak

mathfreak

• >1k berichten
  • 2461 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 20 februari 2009 - 19:08

Kijk maar eens op http://en.wikipedia.org/wiki/Wavelet
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Bert F

Bert F

• >1k berichten
  • 2588 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 februari 2009 - 11:44

Bedankt voor de link.

mathfreak

mathfreak

• >1k berichten
  • 2461 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 februari 2009 - 14:53

Bedankt voor de link.

Graag gedaan. :D
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures