Springen naar inhoud

Protest

• Log in om te kunnen reageren

Erik

Erik

• >250 berichten
  • 300 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 mei 2005 - 21:25

Onderstaand artikel kwam ik toevallig tegen op http://www.kanhetnoggekker.nl
Het deed mijn maag weer eens omkeren toen ik over dit wrede barbaarse ritueel las!!

Wat een misselijke achterlijke barbaren lopen er toch rond op deze wereld!

Waarschuwing van de moderator (Elmo): dit is een nogal gruwelijke site waar honden niet lief behandeld worden. Afrader voor jonge / gevoellige mensen!

http://www.kanhetnog...id=21&Itemid=34

Stuur ook een protestmail naar info@embassy-bulgaria.nl! Een voorbeel kun je hieronder vinden.

http://www.secondhan...ilBulgarije.htm

Erik (met dank aan N-Rico)
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries,
is not "Eureka!" (I've found it!),
but "That's funny..."

Isaac Asimov

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

MarieCurie

MarieCurie

• >25 berichten
  • 40 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 30 mei 2005 - 22:30

dat is zeker misselijk :shock: die plaatjes zijn ook niet zo heel aangenaam om te zien eigenlijk..
Dream no small dreams for they have no power to move men.

Elmo

Elmo

• >1k berichten
  • 3437 berichten
  • VIP

Geplaatst op 31 mei 2005 - 06:43

Ik kon het eerste plaatje eigenlijk al niet aan, en heb de rest maar niet eens bekeken. BAH wat walgelijk!

e-mail verzonden. Hopelijk helpt het...
Never underestimate the predictability of stupidity...

Elmo

Elmo

• >1k berichten
  • 3437 berichten
  • VIP

Geplaatst op 31 mei 2005 - 07:54

Antwoord van de Bulgaarse ambassade:

Dear Madam/Sir,

With reference to your letter to the embassy, in which you express concern about the so called “spinning of dogs” custom in the Bulgarian village of Brodilovo, I would like to inform you about the following:

responding to the indignation and protests of the Bulgarian public opinion after the publication of the photographs of the spinning of the dog in the Bulgarian media in the beginning of March 2005, on 9 March 2005 the mayor of Brodilovo issued a statement to the Bulgarian media, in which he apologized in the name of the inhabitants of the village for the cruelty shown to the dogs and assured the public opinion that 2005 was the last year when this ancient local custom was performed in Brodilovo. In the same statement the mayor declared that, basing on the consensus of the inhabitants, from now on the “spinning of dog” will cease to be practiced in the village.  

I trust that this commitment of the mayor and inhabitants of Brodilovo answers satisfactorily your concerns.  

Yours sincerely,

Julia Tzerova
Second Secretary
Bulgarian Embassy

Never underestimate the predictability of stupidity...

DVR

DVR

• >250 berichten
  • 581 berichten
  • VIP

Geplaatst op 31 mei 2005 - 08:26

Antwoord van de Bulgaarse ambassade:

...Laten we het hopen... Wat een absurd vreselijke praktijken..
De kortste weg tussen twee punten is nooit een rechte lijn...

• Gast

Geplaatst op 05 juli 2005 - 19:47

ik ga niet kijken naar de site want ik kan echt heel slecht tegen dierenleed...maar ik kan me er iets bij voorstellen wat er op die site staat en ik ben er niet trots op maar als ik ooit iemand zoiets waarvan ik denk dat er op die staat zie doen, vermoord ik diegene ter plekke!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures