toelatingsexamen geneeskunde

Moderator: ArcherBarry

Gesloten

toelatingsexamen geneeskunde

Op 5juli moetik mijn toelatingsexamen geneeskunde gaan afleggen. En ik ben er enorm bang voor. Heeft iemand misschien goede tips?

Alvast bedankt

Gebruikersavatar
Berichten: 13

Re: toelatingsexamen geneeskunde

Hoi,

Ik heb ook een keer een toelatingstest moeten doen om op een school te komen, Je goed voorbereiden is een ding wat je zeker moet doen. Maar er ook vertrouwen in hebben. Vertrouwen dat je er alles aan hebt gedaan, om er voor te gaan. En dat je niet meer kunt doen.

kalmerende middelen is misschien een oplossing als je er heel erg last van hebt.Vraag anders even bij je huisarts.

Veel succes, en laat nog iets van je horen.

Groeten, Oscar.
I'VE GOT TO KNOW!!!

Re: toelatingsexamen geneeskunde

Heeej,

Ik heb vorig jaar ook dat toelatingsexamen gedaan..

ik heb me toen gewoon goed voorbereid door die examenvragen te oefenen die op die site staan.. ook heb ik zelfs nog dingen extra dr bij geleerd die wij hier in NL niet op school hadden gehad met behulp van mijn leraren.. owja en 1 tip ga die tekst van 12 kantjes opt examen niet lezen, maar begin met de vragen en dan trug zoeken.. anders haal je het niet om die 30 vragen in 50 min op te lossen.. VEEL suc6!!!

groetjes sophie

Re: toelatingsexamen geneeskunde

Ik ga em ook maken 5 juli! Een geruststelling is ook dat je eind augustus nog een 2e kans hebt.

Heeft iemand mss een aantal exemplaren van het Belgisch Tijdschrift voor Geneeskunde ter voorbereiding? Laat het me weten! Moderator: Geen mailadressen in berichten plaatsen. Meld je aan als gebruiker, dan kan je het in je profiel zetten.

Re: toelatingsexamen geneeskunde

bij welke uni's kun je allemaal een toelatingsexamen doen? Zijn er kosten aan verboden of eisen?

Berichten: 3

Re: toelatingsexamen geneeskunde

bij welke uni's kun je allemaal een toelatingsexamen doen? Zijn er kosten aan verboden of eisen?
Hi,

Je doet 4 juli of eind augustus een gezamenlijk toelatingsexamen in Brussel. Daar zal je dan met ongeveer 2000 andere potentiele artsen zitten.

Indien je geslaagd bent voor het toelatingsexamen, dan kan je je aanmelden bij elke vlaamse universiteit.

Zie: www.ond.vlaanderen.be/arts-tandarts

Veel succes!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: toelatingsexamen geneeskunde

Je hebt zojuist gereageerd op een bericht van juni 2005 :roll:

Daarbij hoort dit volgens de huidige richtlijnen niet in 'medisch'.

-slotje-
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gesloten