[scheikunde] chloride gehalte in kaas

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 1

[scheikunde] chloride gehalte in kaas

Hoi hoe kan ik de chloride gehalte in kaas bepalen d.m.v. titratie.

Mag ik een al gehele uitleg graag en liefst met veel uitleg en alle berekeningen.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.564

Re: [scheikunde] chloride gehalte in kaas

Mag ik een al gehele uitleg graag en liefst met veel uitleg en alle berekeningen.


Dag Kevin,

Welkom op Wetenschapsforum.

Om je vraag kort te beantwoorden: Nee, dat mag je niet. Voor schoolopdrachten is het Huiswerk & Practica gedeelte. Je bericht is daar dan ook naartoe verplaatst. In dat gedeelte kun je hulp krijgen bij het oplossen van huiswerkvragen of het uitwerken van practica. Maar het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk zelf doet. Geef daarom aan wat je zelf al hebt gedaan, en geef duidelijk aan waar je vastloopt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iemand anders jouw werk gaat maken. De berekeningen zul je dus zelf moeten doen.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: [scheikunde] chloride gehalte in kaas

De opmerking van Marko is natuurlijk volledig terecht. Je verwacht toch niet serieus dat je met twee zinnen tekst een forum je huiswerk kan laten doen? :D

Blijkbaar heb je google nog niet eens gebruikt. Met slechts een paar goed gekozen woorden heb je een schat aan informatie te pakken! Sla er anders onze 'handleiding Google' eens op na.

Hint: Volhard & zilvernitraat.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gebruikersavatar
Berichten: 157

Re: [scheikunde] chloride gehalte in kaas

kevin15 schreef:Hoi hoe kan ik de chloride gehalte in kaas bepalen d.m.v. titratie.

Mag ik een al gehele uitleg graag en liefst met veel uitleg en alle berekeningen.
Lijkt wel alsof we in een restaurant zitten...

Graag ook nog uitjes erbij!

Reageer