'Christelijke meisjes hebben vaccinatie niet nodig'

Moderator: Astro

Reageer
Berichten: 81

'Christelijke meisjes hebben vaccinatie niet nodig'

Meisjes met een christelijke levensstijl hebben de inenting tegen baarmoederhalskanker niet nodig. De prik is vooral ingevoerd omdat er een kleine groep vrouwen is met veel seksuele contacten zich niet laten controleren.


Lees het volledige artikel...
Elsevier.nl

Berichten: 2.504

Re: 'Christelijke meisjes hebben vaccinatie niet nodig'

Die kerel is goed gek wat mij betreft.

Je vaccineert niet op basis van godsdienst en gedrag, je vaccineert omdat de aandoening kan verkregen worden.


De woorden van die man zijn voor mij dezelfde als die van jongeren die zeggen "maar ja, mij zal dat niet overkomen"
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: 'Christelijke meisjes hebben vaccinatie niet nodig'

Klopt. Dit is m.i. geen wetenschappelijk nieuws, maar een levensbeschouwelijke visie die een bepaalde realiteit ontkent.

Berichten: 2.504

Re: 'Christelijke meisjes hebben vaccinatie niet nodig'

Klopt. Dit is m.i. geen wetenschappelijk nieuws, maar een levensbeschouwelijke visie die een bepaalde realiteit ontkent.


Het is misschien geen wetenschappelijk artikel, maar het draagt wel bij tot de evolutie van de wetenschappelijke gemeenschap in die zin dat dit bericht mooi bevestigt dat men onderzoeken en dergelijke meer nog steeds laat beïnvloeden door een religieus standpunt, wat voor de wetenschappelijke wereld totaal uit den boze zou moeten zijn.
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Reageer