[natuurkunde] spider-man 2/3

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 2

[natuurkunde] spider-man 2/3

ik moet voor Natuurkunde een opstel maken over een Science-Fiction film... :P

dus heb ik Spider-man 2/3 gekozen..

vraag: Wat kan er wel in de film{in de toekomst}en waarom??

en wat kan er niet en waarom

a.u.b willen jullie me helpen?? :D

Alvast Bedankt

M.v.g Sophie

ik heb bijv. van :Een web bouwen waarop mensen vasthangen kan niet,want een web is niet sterk genoeg om de mens op te vangen.

Gebruikersavatar
Berichten: 689

Re: [natuurkunde] spider-man 2/3

Dat doet me heel sterk denken aan een EOS-artikel: '10 gadgets voor de komende 30 jaar'. Ik geloof dat het in de EOS van deze maand staat. Ik kan het artikel niet posten, maar als je een abonnement hebt op EOS of iemand kent die de EOS heeft (schoolbibliotheek) dan raad ik aan dat artikel even na te lezen (gadget 2, denk ik).

Denis
"Her face shown like the sun that I strived to reach."

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: [natuurkunde] spider-man 2/3

Dag SophieXxx , Welkom :D op het forum Huiswerk en Practica.

Jij wilt vlot hulp. Dat is alleen goed mogelijk als je daar zelf wat voor doet.

Naast de algemene regels van dit forum hebben we voor dit huiswerkforum een paar speciale regels en tips.

Die vind je in de huiswerkbijsluiter

In die huiswerkbijsluiter staat bijvoorbeeld:

Quote[td] [color="#808080"][b][u]VAKGEBIED-TAGS[/u][/b] [i]Plaats het vakgebied waarop je vraag betrekking heeft tussen rechte haken in de titel. bijv: [biologie] of [frans]. Zo blijft dit huiswerkforum overzichtelijk.[/i] [/color] [/td]
Hebben we even voor je gedaan. Denk je er de volgende keer zélf aan??
Quote[td] [color="#808080"][b][u]WE ZIJN GEEN HUISWERKMACHINE [/u][/b] [i]Punt één hebben we een hekel aan luie mensen, punt twee is een foutje in een redenering of berekening meestal rap aangewezen. Jij hebt snel de oplossing van je probleem, je helper kan weer vlot wat anders leuks gaan doen. [/i][/color] [/td]
Je hebt vast wel wat dingen uit die film waarvan je je afvraagt of dat later wel of niet zou kunnen? Kom daar ens mee, dan is er wat concreets om over te praten.

We hebben verder een hekel aan kreten als "Spoed" en "niemand??" in posts en titels. Als er iemand is die je wil en kan helpen zal die dat vast wel doen. En er zal toch niemand zenuwachtig van worden. Plan dan wat beter.......

[/color]
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 2

Re: [natuurkunde] spider-man 2/3

waar kan ik dat vinden ??

ik ben namelijk nieuw :D

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: [natuurkunde] spider-man 2/3

waar kan ik dat vinden ??
eeuhm...
...... (schoolbibliotheek) .......
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer