Aanvraag voor samenwerking

Moderator: physicalattraction

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 1

Aanvraag voor samenwerking

Aanvraag voor samenwerking

Bij natuurkundige theorie.

Dames en heren, door omstandigheden en discriminerend gedrag van bijna alle kranten en universiteiten. Ik moet op deze ongewone manier proberen voor mijn theorie over problemen in natuur te krijgen, namelijk ik zoek iemand met of zonder diploma die kan die mij wel door samenwerking helpen, door deskundige, expertise, die nieuwe theorie goed of niet goed gekeurd.

Als voorbeeld mijn theorie,, passerende universum”, ontstond door een bekende verschijnsel

,,paralaxa”, dat ook als wij kijken naar andere hemelse lichamen wij moeten rekenen dat net als bij door een rijdende trein ook wij staan op rijdende aarde en het lijkt wel dat er buiten voor onze ogen of voor een telescoop het universum passeert. Zo ontstaan verschijnselen dat ook hele universum uit daaien. Misschien wel uitdaaien, maar niet met die snelheid. Ik krijg ook kado v boek van universiteit leiden naar aanleiding van 400 jaar bestaan van telescoop, maar ongeacht alles die zijn niet expertise uitrichten omdat ze onbevoegd zijn? Ook theorie ,,onmachtinging van zwaarte kracht theorie”, ontstond na fout gedaan 200 jaar geleden . namelijk nog altijd wetenschappers willen het niet referentie punt, zoeken om centrum van aarde maar ergens in universum. Vooral , theorie,, uitbuiting van onderzee waterstromingen”, die ontstond door het feit dat enorme waterstromingen in zeeën en oceanen zijn het niet uitgebuit. Die theorie al 10 jaar probeerde te presenteren maar ongeacht behoefte voor schone energie lukt mij toch niet, die theorie presenteren. Theorie,, centrifugale tijd massa”, waarmee ontstond ook theorie ,, vliegtuig bij snelheid van 1 max onderbreek niet geluid muur , maar verlaat aardse C.F. tijd massa”, en ,, na uitschakeling van licht verschijnen zich donkere massa”, zijn logisch vervolging van theorie,, centrum van aarde is referentie punt voor centrifugale tijd massa”

Door deze brief zoek ik iemand met of zonder diploma die mij kan helpen die theorie en anderen die geen band hebben misschien met natuur theoretische fysica, te realiseren. Onder deze brief staat mijn adres waar u brieven naar toe kunt sturen, vooral in die brief zouden na eigen gegevens ook ideeën over onze samenwerking , over schrijven.

Krso Rasid

edit mod eendavid: Het doorgeven van persoonlijke gegevens is op dit forum niet toegestaan. Zie onze regels voor verdere toelichting.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.751

Re: Aanvraag voor samenwerking

Dit onderwerp sluit niet aan bij de doelstellingen van dit forum. Wij bieden graag een platform voor wetenschappelijke discussie, niet voor rekrutering.

-slotje-

Gesloten