Ridder Ger

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Ridder Ger

Het andere topic was in de eerste plaats bedoeld voor Jan van de Velde, maar liep een beetje off-topic. Bij deze dus een topicje waar de kersverse Ridder in de Orde der Berichtenplaatsers gefeliciteerd kan worden, aangezien hij onlangs de magische grens van 10.000 geplaatste berichten heeft overschreden.

Gefeliciteerd dus, Ger. Tijd voor een speech!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Ridder Ger

Afbeelding
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Ridder Ger

Gefeliciteerd, hulde, lofzang en wat nog meer
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Ridder Ger

Wauw, op naar de volgende (het leuke is dat deze ridder ook nog alles over zwaarden weet).
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Ridder Ger

Wauw, op naar de volgende (het leuke is dat deze ridder ook nog alles over zwaarden weet).
Nou nou, alles? Nee hoor, bij lange na niet. Ik wil mezelf niet meer dan een liefhebber noemen. :D

Hoe dan ook: bedankt voor de felicitaties. Die speech houden jullie van me tegoed.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Ridder Ger

ypsilon schreef:Het andere topic was in de eerste plaats bedoeld voor Jan van de Velde, maar liep een beetje off-topic. Bij deze dus een topicje waar de kersverse Ridder in de Orde der Berichtenplaatsers gefeliciteerd kan worden, aangezien hij onlangs de magische grens van 10.000 geplaatste berichten heeft overschreden.

Gefeliciteerd dus, Ger. Tijd voor een speech!
Onlangs? Als ik het zo zie heeft Ger nog 10 posts te gaan, hij is er dus bijna, maar nog niet helemaal.
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Ridder Ger

Onlangs? Als ik het zo zie heeft Ger nog 10 posts te gaan, hij is er dus bijna, maar nog niet helemaal.


Huh, vanmiddag had hij nog 10.003... :D
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Ridder Ger

Dan zijn dus 13 van zijn posts verwijderd.
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Gebruikersavatar
Berichten: 3.751

Re: Ridder Ger

En terecht. Het moet, na 10000 berichten, maar eens gedaan zijn met al dat spammen.

Bedankt voor je inzet, Ger.

Berichten: 8.614

Re: Ridder Ger

Huh, vanmiddag had hij nog 10.003... :D
Ik heb opeens ook een aantal berichten minder. Volgens mij heeft Miels nog eens op de knop "userpost recount" gedrukt, waardoor alle verwijderde berichten afgetrokken worden van de berichtenaantallen. Maar niet getreurd, binnen een dag of twee is Ger opnieuw ridder en ditmaal met 10.000 zuivere, onverwijderde posts.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Ridder Ger

Joh zeg, dan mogen jullie ook nog ff wachten op die speech. :D
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Ridder Ger

Volgens mij heeft Miels nog eens op de knop "userpost recount" gedrukt...
Ik was het bestaan van die knop al vergeten... Typisch pestgedrag van het beheer om net nu op die knop te drukken! :D

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Ridder Ger

Vals alarm! Hopelijk ben ik door de hertelling niet opeens ridder-af :D
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Ridder Ger

1239 dagen geleden zat ik met een probleem. Ik was bezig met een stageopdracht om milieuvriendelijker oplossingen voor kantoormeubelen te onderzoeken, en miste wat kennis over de sterkteleer. Ik kwam hier uit, en ben uiteindelijk goed geholpen. Vanzelfsprekend keek ik ook eens verder rond, wellicht kon ik ook anderen van dienst zijn. Soms met uitermate simpele antwoorden, maar vaak ook met onderwerpen waar ik me vrolijk op stortte om te kijken of ik überhaupt wel tot een antwoord kon komen. Uitdagingen scheppen de mens. :P

Op een gegeven moment bleek dat iemand het idee had om eens met de mensen van Wetenschapsforum een bijeenkomst te houden. Daar had ik wel oren naar, het beviel immers goed. Voordat ik het wist werd ik gebombadeerd tot degene die dat vorm zou gaan geven. En nog voordat dit gerealiseerd was, bleek er ook behoefte aan een technicus. Wel ja, dacht ik, ik maak zoveel gebruik van Wetenschapsforum en ik beheer zelf ook een forum, dus waarom zou ik hier niet een steentje bijdragen? Toen stond het vast: Wetenschapsforum en Ger werden onafscheidelijk. Zelfs op vakantie kon ik het niet laten om toch nog even gauw te checken hoe de vlag erbij stond.

Nog wat later kwam het beter uit om te stoppen met technisch werk en te gaan modereren, inmiddels doe ik beide. Het technisch brein bleek rusteloos. :D

1238 dagen na mijn registratie werd ik tot ridder geslagen. Dacht ik. Niets bleek minder waar, ik knipperde een keer met mijn ogen en weg was mijn ridderschap! Dat was slechts van korte duur. Ik waag nu nog een poging om nederig te buigen voor Opperridder Jan van de Velde en zijn medestander Ridder TD om plaats te mogen nemen aan het ronde forum. Ik kniel, houd het hoofd gebogen en bied mijn toetsenbord aan, teneinde hiermee nogmaals trouw te zweren aan de orde der Berichtenplaatsers. Zal ik toegelaten worden?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Ridder Ger

Ik zie 10.000, ik zie de magische schildjes. Lang, hebben Jan en ik moeten wachten vooraleer een derde stoel aan onze prachtige ronde tafel der ridders bezet zou worden. Ridder Ger, je bent van harte welkom en vanzelfsprekend ben je toegelaten tot dit selecte, maar gezellige clubje. Gefeliciteerd! :D
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Reageer