Wifi schadelijk

Moderator: physicalattraction

Reageer
Berichten: 1

Wifi schadelijk

Hallo,

Ik vraag mij of of het vast te stellen is of WIFI schadelijk is of niet,

als we nog niet zeker weten waar de mens uit bestaat.

Golf of deeltje.

Allebei soms of niet.

Kun je dan met zekerheid zeggen dat WIFI en overige niet-ioniserende elektromagnetische straling NIET schadelijk is.

Hoe kan een regering dan valide beleid voor straling beperking maken.

met vriendelijke groeten

Berichten: 134

Re: Wifi schadelijk

Aangezien EM-stralen interaggeren met weefsels, lijkt het mij vrij logisch dat er een antwoord bestaat op de vraag of ze schadelijk is. Golf-deeltjes-dualiteit heeft hier niets mee te zien. We worden echter met zoveel meer straling geconfronteerd dan we op het eerste zicht beseffen, dat het onderscheid tussen wat wel en niet van WiFi afkomstig is, moeilijk te maken is. Ik heb echter wel geen kennis over het onderzoek naar de schadelijkheid van WiFi, dus specifieke antwoorden daarover kan ik niet geven.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Wifi schadelijk

Wat is het verschil tussen WiFi en "ordinaire" AM/FM radiozenders? En daar bedoel ik mee dat radio al ruim een eeuw meegaat en daar kraait geen haan naar, terwijl met elke nieuwe technologie de alu-hoedjes weer op de stoelen en banken springen dat de nieuwe techniek weer gevaarlijk zou zijn terwijl daar geen enkel bewijs voor is.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 134

Re: Wifi schadelijk

Wat is het verschil tussen WiFi en "ordinaire" AM/FM radiozenders? En daar bedoel ik mee dat radio al ruim een eeuw meegaat en daar kraait geen haan naar, terwijl met elke nieuwe technologie de alu-hoedjes weer op de stoelen en banken springen dat de nieuwe techniek weer gevaarlijk zou zijn terwijl daar geen enkel bewijs voor is.
80-100MHz of 2-5GHz is wel een serieus verschil in energie hoor. Niet dat dat het grootste probleem is. Bepaalde moleculen in het lichaam reageren enkel op bepaalde frequenties, maar ik heb geen idee dewelke. Als WiFi in een veelvoorkomend gebied van frquanties ligt, dan kan ik me best voorstellen dat dit schadelijk is.

En voor er bewijs kan zijn, moet er eerst deftig, sluitend onderzoek naar gebeuren.

Reageer