Springen naar inhoud

internet woordenboek

• Log in om te kunnen reageren

Freak

Freak

• >25 berichten
  • 69 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 juni 2005 - 23:13

ik zoek naar een woordenboek op het net dat eigenlijk : nederlands-macedonisch is , maar dat is niet eenvoudig
Iemand dat weet op welke site een woordentranslater, dat mag ook van een andere taal zijn, geen frans en engels, dat heb ik al

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

• Gast

Geplaatst op 03 juni 2005 - 12:11

ik zoek naar een woordenboek op het net dat eigenlijk : nederlands-macedonisch is , maar dat is niet eenvoudig  
Iemand dat weet op welke site een woordentranslater, dat mag ook van een andere taal zijn, geen frans en engels, dat heb ik al

Op Interglot kun je zelf met vlaggen aangeven van welke taal je een woord wilt vertalen in een andere taal. Je kan kiezen uit Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans en Zweeds. Dit kan ook op EuroDicAutom. Dan in het Deens, Fins, Grieks, Portugees, Nederlands, Italiaans, Frans, Spaans Engels, Duits, Latijn, Zweeds. Helaas niet Macadonisch!!

Freak

Freak

• >25 berichten
  • 69 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 04 juni 2005 - 13:10

ok, dat is ook goed. danku

wkuipers

wkuipers

• >25 berichten
  • 80 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 augustus 2005 - 18:12

Oud topic, maar toch wil ik de woorden boeken van mij er nog ff bij doen

http://babelfish.altavista.com <-- altavista talen: Chinees traditioneel, Chinees vereenvoudigd, Engels, Nederlands, Frans, Duits, Spaans, Japans, Koreaans, Portugees, Russisch, Grieks

http://translate.goo...com/translate_t <-- google talen: Engels, Duits, Frans, Spaans, Italiaans, Koreaans, Japans, Chinees

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures