polsbreuk met verplaatsing

Moderator: ArcherBarry

Reageer

polsbreuk met verplaatsing

:shock: Op 22-12-04 heb ik een zware polsbreuk opgelopen beide polsbeenderen waren door en verplaats. Deze hebben ze onder verdoving teruggeplaatst dit is gebeurd door een spoedarts die eigenlijk geen orthopedist is maar een vasculaire chirurg°°.Doch deze breuk moest volgens de prof geopereerd worden¨¨¨; Alles zou zo wel mogelijks in orde komen .Om het kort te houden het is niet in orde zes weken gips,carpaltunnel operatie daar mijn arm en vingers altijd presies sliepen ten gevolg van de breuk, pols staat nu niet recht staat een 3 tal centimeter naar rechts, hand plooit bijna niet

constant pijn , machtsverlies.Nu zijn we na 5 maanden doorverwezen,naar UZ pellenberg Leuven

daar wil een prof het volgende doen: een stukje bot uit het heupgewricht halen, de pols terug doormidden doen en het stukje bot hierin plaatsen mijn hand zal dan evt wat rechter staan en wat meer macht opleveren .Omdat er een inductie is van het polsgewricht. Wie heeft er ervaringen met een stukje bot uit het heupgewricht te halen.Hoe is dit verlopen,is het pijnlijk,zijn er blijvende letsels

Wie heeft er ervaring met zo'n ingreep in de pols

Alle info zeeeer welkom,doch dringend

Reageer