Penisprobleem

Moderator: ArcherBarry

Gesloten
Berichten: 1

Penisprobleem

Hoi, ik heb een probleem met mijn penis. Sinds 2 jaar al eigenlijk, maar nu is het terug verergerd.

Ik hoop dat jullie mij hierover raad kunnen geven, ik sukkel hier al héél lang mee dus.

Ik ben trouwens 19 jaar.

Nu, 2 jaar geleden, of iets langer, had ik, na masturbatie, iets raars meegemaakt met mijn penis. Hij was enorm opgezwollen toen hij in slappe toestand was en ik kon mijn eikel niet vrijmaken.

Dat duurde een paar uur, dan was de opzwelling al iets minder, maar sinds dien blijft hij raar aanvoelen.

Als hij slap is kan hij soms keihard zijn, maar ook soms redelijk normaal. Meestal als hij in erectie is is hij redelijk gevoelloos en is mijn eikel kleiner dan de schacht.

Maar sinds een weekje heb ik nog iets anders. Ik krijg af en toe 'steken' in mijn penis, het gevoel als er ineens bloed ingaat en weer uitgaat maar dan zeer snel, echt iets raars.

Ik ga kapot door de gedachten dat het ofwel een héél serieus probleem is ofwel niet.

Daarom hoop ik op dit forum tot een oplossing kan komen. Ik heb al héél over het internet zitten zoeken naar een geval dat mijn geval omschrijft maar niets gevonden. Niemand die mij meer informatie hierover kan geven?

Natuurlijk ben ik al eens naar de dokter geweest, maar die deed alsof er niets aan de hand was, die gaf mij een naam van een dokter bij een ziekenhuis, maar gezien ik nog thuis woon en niet werk ben ik niet gegaan. Ik schaam me kapot.

Iemand suggesties ofzo?

Ik zou zo blij zijn als ik eindelijk eens zou weten wat ik heb, daarmee kan ik al verder.

Alvast héél erg bedankt indien u mij wilt helpen !!!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Penisprobleem

Iemand suggesties ofzo?
Ja, zet je scrupules opzij en ga naar die dokter zoals je huisarts adviseerde.

Verder is het niet de bedoeling dat persoonlijke problemen behandeld worden hier, omdat de gebruikers van dit forum vaak geen gekwalificeerde geneeskundigen zijn en Wetenschapsforum.nl niet kan instaan voor de juistheid van reacties, met alle mogelijke risico's van dien. Zie ook onze bijsluiter: http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=8570

Dit topic gaat derhalve op slot.

That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gesloten