90m2 grote waterbak

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Berichten: 2

90m2 grote waterbak

Hallo,



Ik ben student aan de Hogeschool Rotterdam en studeer Technische Bedrijfskunde en ik ben bezig met een project over duurzaamwater winnen. Het beste rapport zal daadwerkelijk uitgevoerd worden.

Het probleem is dat ik een grote waterbak nodig heb voor het implementeren van een watersysteem. deze bak moet 90m2 worden en ongeveer een halve meter diep. Kunnen jullie mij hierover informeren?

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: 90m2 grote waterbak

Je zou het systeem kunnen toepassen wat ze wel eens gebruiken bij het varen met modelbootjes. Leg een rand van strobalen en maak daarbinnen een kuip van plasticfolie. Het zal alleen moeilijk zijn om folie van die afmetingen uit één stuk te vinden, dus je zult ook met watervaste tape aan de gang moeten.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: 90m2 grote waterbak

Lijkt me beter in praktische wetenschappen passen, dus verplaatst.

Landbouw PE-folies zijn te koop in breedtes tot 16 m. Tuinbouwtoeleveringsbedrijven als Brinkman, Nic. Sosef, etc. (allemaal met vestigingen in het Westland) leveren dat zo van de rol voor een overzichtelijk bedrag. Hoef je geen dure, zware bassinfolies voor te kopen zolang je voor een ondergrond zonder scherpe uitsteeksels kunt zorgen en een beetje oppast hoe je ermee omgaat.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 36

Re: 90m2 grote waterbak

Om je een prijsindicatie te geven; landbouwfolie kost ongeveer E0,40/m2 bij een dikte van 0,15mm. Dat lijkt mij sterk genoeg voor een waterbak

Reageer