Korte vragenlijst amnesty

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 2

Korte vragenlijst amnesty

Hallo medestudenten!

Voor mijn bacheloropdracht ben ik in opdracht van Amnesty International een brochure aan het evalueren. Het doel is te achterhalen hoe de brochure op jongeren/studenten overkomt en vooral; waarom? Om dit te kunnen doen heb ik natuurlijk een behoorlijke groep respondenten nodig, zouden jullie mij hier bij willen helpen? Het invullen duurt ongeveer 7 minuten (maximaal 10 voor de langzamere lezers).. Alvast enorm bedankt!

Vragenlijst Amnesty

Groet,

Martijn

Berichten: 771

Re: Korte vragenlijst amnesty

Het doel is te achterhalen hoe de brochure op jongeren/studenten overkomt en vooral; waarom?
Is deze enquete voor alle leeftijden, of zijn er maxima en minima leeftijden? (omdat je over jongeren en studenten spreekt etc )

edit: stomme vraag stond in titel -,-

zal ff invullen ;)

ow wacht: is dit alleen voor nederlanders?

Ik zag namelijk geen beperking in nationaliteit maar op laatste pagina vraag je naar opleiding en ik weet niet eens wat WO of HBO is (als belg) :P

Gebruikersavatar
Berichten: 419

Re: Korte vragenlijst amnesty

WO: Wetenschappelijk onderwijs, oftewel de universiteit

HBO: Hoger Beroeps onderwijs, de eerste stap onder de universiteit, zou het Belgische equivalent zo niet weten.
Kijk ook eens op het Distributed Computing forum en doe mee met BOINC!

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showforum=59

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Korte vragenlijst amnesty

Steenis schreef:Hallo medestudenten!

Voor mijn bacheloropdracht ben ik in opdracht van Amnesty International een brochure aan het evalueren. Het doel is te achterhalen hoe de brochure op jongeren/studenten overkomt en vooral; waarom? Om dit te kunnen doen heb ik natuurlijk een behoorlijke groep respondenten nodig, zouden jullie mij hier bij willen helpen? Het invullen duurt ongeveer 7 minuten (maximaal 10 voor de langzamere lezers).. Alvast enorm bedankt!

Vragenlijst Amnesty

Groet,

Martijn
Hoe weet je zeker dat alléén studenten en nog specifieker, studenten tussen 17 en 21 je vragen beantwoorden?

Met andere woorden, zijn de resultaten dan wel representatief?
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Berichten: 2

Re: Korte vragenlijst amnesty

Er zijn geen beperkingen qua nationaliteit, enige vereiste is dat mensen wel Nederlands spreken/begrijpen (maar goed, zonder dat te kunnen zal de vragenlijst sowieso wel een probleem worden :P )

Wat betreft de zekerheid dat mensen daarbinnen vallen.. Er wordt in de vragenlijst gevraagd om leeftijd en opleidingsniveau in te vullen. Natuurlijk kan daar over gelogen worden, maar in hoeverre mensen naar waarheid een vragenlijst invullen is natuurlijk altijd een probleem, in welke vorm dan ook. Er vanuit gaande dat het merendeel van de respondenten de vragenlijst naar waarheid invult, zal er (hopelijk ;) ) geen significante bias ontstaan.

Bedankt voor het invullen!

Reageer