Thesisonderzoek

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 2

Thesisonderzoek

Hallo, naar aanleiding van mijn masterscriptie zoek ik personen die een enquête zouden willen invullen.

Het betreft de vorming van een attitude ten opzichte van leenwoorden in het Nederlands en het verschil tussen Vlamingen en Nederlanders.

De link voor de enquête is www.therecord.be/enquête.

Indien u interesse heeft in de resultaten van het onderzoek kan u mij mailen (zie e-mailadres bij de enquête) en dan bezorg ik u de resultaten in een pdf-bestand (dit is pas mogelijk na 25 mei 2009)

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Karen

Berichten: 771

Re: Thesisonderzoek

je link werkt niet ;)

De juiste link is: http://www.therecord.be/enquete/ (zonder het hoedje op de e)

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Thesisonderzoek

Welkom op WSF, Karen. Ik je bericht aangepast (correctie van Tommeke14). We willen je graag nog even wijzen op de enquêtecode. Het belangrijkste punt is dat we vragen dat de resultaten sowieso vrijgegeven worden bij enquêtes die we toelaten op WSF. Kun je het pdf-bestand dus gewoon hier uploaden zonder dat we daarvoor moeten mailen?

Berichten: 2

Re: Thesisonderzoek

Ik zal het document met de resultaten op het forum plaatsen. Dit zal wel pas na 25 mei zijn (het onderzoek loopt tot 1 mei, dan heb ik echter nog de tijd nodig om de resultaten te verwerken).

Mijn excuses voor de fout in de link (ik vergeet telkens weer dat het hoedje er niet op mag).

Reageer