Revolutionaire behandeling tegen hooikoorts

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 13

Revolutionaire behandeling tegen hooikoorts

Vandaag de dag zijn er allerlei middeltjes tegen hooikoorts. Maar zins kort is er een apparaatje, dat doormiddel van ''bijzonder rood licht'' zoals ze het ook wel noemen, je hooikoorts kan verminderen. Hier is een link.

http://www.bionase.com/01c18c930908baf01/0...eb10/index.html

Zelf ben ik op zoek naar een goeie oplossing tegen mijn allergieën, maar heb bij dit product toch mijn twijfels.Ik weet het simpelweg gewoon niet.

- Dit ''rode licht'' is ''niet-coherent'' rood licht met een bandbreedte van 660 nm. Helium-neonlasertjes, die rood licht uitzonden met een golflengte van 632 nm. Heet ook wel photo therapie.

Karu et al onderzocht in 1981 de invloed van licht op de processen die in het ademhalingsketen van iedere cel verlopen. Hij toonde een systematisch mogelijke beïnvloeding door licht aan.

Het intensief toedienen van licht heeft ook negatieve gevolgen voor de cellen in het weefsel. Door elke vorm van lichttherapie sterven er cellen af en worden andere cellen extra gestimuleerd. De celsterfte door de fototherapie is iets waar we nog niet genoeg van weten.

Vragen die moeten beantwoord worden:

- Wat is het effect op de cellen?

''De cellen in de neus worden minder gevoelig en zullen niet zo snel meer geprikkeld worden door allergie opwekkende stoffen'', zo zegt het product.

Zou je minder allergisch gevoelig worden door toe toenemen van celsterfte op dat moment?

-Hoe lang is het verantwoord om aan dit licht open te staan?

''Gebruik enige malen per dag gedurende slechts 4,5 minuten.'' zegt het product.

Zou het zo zijn dat je meerdere malen per dag dit product zou moeten gebruiken, om de cellen die weer opnieuw worden aangemaakt, weer te laten sterven om zo niet allergisch te zijn?

Het is maar een theorie.

Groeten, Oscar. :shock:

Reageer