Mini(macro)cursussen: waar blijven de oefeningen?

Reageer
Berichten: 72

Mini(macro)cursussen: waar blijven de oefeningen?

Er zijn goede cursussen gemaakt op WSF, zou het niet beter zijn indien er in een andere topic vragen en oefeningen worden gemaakt ?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.278

Re: Mini(macro)cursussen: waar blijven de oefeningen?

De meeste van die cursussen hebben toch een serie oefeningen eraan hangen?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 72

Re: Mini(macro)cursussen: waar blijven de oefeningen?

De meeste van die cursussen hebben toch een serie oefeningen eraan hangen?
O sorry, ik zie niet direct wat je bedoelt, iig ik kan niet eens in de topic van mini-cursus reageren en ik zie daar geen link naar een thread waar oefeningen zijn gemaakt en waarin men de oplossingen kan plaatsen of vragen erover kan stellen.

Om duidelijk te zijn, ik heb nog niet alle cursussen doorgenomen, ben ermee bezig.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Mini(macro)cursussen: waar blijven de oefeningen?

Het is ook niet de bedoeling dat je in de cursus zelf kan reageren, dat kan wel in een aparte topic.

Bijvoorbeeld: [microcursus] Goniometrie: sinus, cosinus en tangens (basis) met als tweede bericht oefenopgaven en een aparte discussietopic voor vragen, opmerkingen, suggesties,...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 72

Re: Mini(macro)cursussen: waar blijven de oefeningen?

Ok, en ik hoop dan dat alle andere cursussen op dezelfde manier opgemaakt zijn als "Goniometrie: sinus, cosinus en tangens (basis)".

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.278

Re: Mini(macro)cursussen: waar blijven de oefeningen?

Sommige wel, sommige niet. Hangt ook een beetje van de cursusinhoud af. Maar dat kom je vanzelf tegen, of niet ;) .
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 72

Re: Mini(macro)cursussen: waar blijven de oefeningen?

Misschien, ja, en ik zal dan zien wat ik ga doen als ik er eentje tegen komen, ik had misschien te snel doorgenomen, maar nu ben ik bezig met cursus over de formules herschrijven en die is wel goed samengesteld.

Reageer