Springen naar inhoud

Wie zijn onze goden

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

• Gast

Geplaatst op 09 juni 2005 - 20:47

oki dus met de juiste hoeveelheid wiet kan je goed filosoferen zoals ik nu ga doen :shock::?:: WEEEED !!!....

dit is mijn uitleg voor alle geloven en goden...

Het is het jaar 2012, op planeet aarde maar hier is en was geen god niemand geloofde in een god omdat niemand weet wat een god is, omdat er geen god is heeft de mensheid bijna geen geweten en kon alles worden gedaan zonder dat geloven en goden het blokkeerde

er werd geklooned DNA veranderd van mensen rare theorien werden getest op mensen er werden massale oorlogen gevoerd met de technologie die eruit kwam omdat er geen normen of waarden zijn volgens een geloof werd er vollop geÔŅĹxpirementeerd op mensen dieren en planeten.
zelfs tijdreizen werd gedaan alles liep mis en de werled zou zeker op een viese manier eindigen mischien zelfs met het hele melkweg samen.

maar tussen 2012 en 2013 kwam de technologie en uitvondeingen zo ver dat de hele wereld was besmet met virussen en abnormale bacterien de hele planeet was op instorten.

de wereld zou zeker tot een eind komen en heeeeel binnenkort, maar een groep mensen wou dit niet ze zagen in dat alles mis is gegaan omdat er in het begin geen kant en klare regels waren waardoor de mensheid langer zou overleven, dus ze besloten om hier iets aan te doen.

ze maakten een groep van 144 mensen en gingen met een tijdmachiene terug in de tijd maar ze moesten verder terug dan wie dan ook zodat ze alles konden rechtzetten en de mensheid een kans geven, maar dit was gevaarlijk de technologie was nog niet ver genoeg om zo ver terug te gaan en dan hebben we het nietover de virussen en bacterien die ze zullen mee nemen al die futuristische ziektes waar bijna geen geneesmiddel is,
het is gewoon te hopen dat ze het zullen overleven er zullen veel dood gaan maar er is geen keus...

ze gingen 6000 tot 7000 jaar terug in de tijd (egypte ;):?:)

toen ze daar aankwamen waren er maar 7 van de 144 in egypte (waar was de rest, dood?).

(de rest waren ergens anders beland meeste waren dood, de andere mensen richhtte ook een cultuur op en gaf hen weisheid, ze hadden zo'n boek gemaakt waar ze in schreven wanneer ongeveer wat zou gebeuren dit was een beetje moeilijk omdat ze geen idee hadden waneer ze precies waren, maar ze moesten wel en schreven dus alles wat ze wisten over het heelal en tijd op)

hier maakte ze een begin, met hun technologie bewonderde ze de mensen het was net als toveren voor de mensen daar, en zei geloofden dus dat goden waren aangekomen.

alles verliep goed ze richtte een volk op die schematisch te werk gaat generatie op generatie en zorgde er voor dat belangerijke formules en getallen die zei hebben uitgevonden werden onthouden, maar nattuurlijk geen formules waarmee je wapens kan maken of vermoorden.

ze maakte dus piramides en andere gebouwen die dan ook weer schematisch met een systeem waren en de formules kon je uit die piramides halen, maar er was iets mis.....

een paar generaties later geloofde de farao's zelf niet meer in deze "goden" ze werden machtgek en hebberig en ze werden geen goede leiders meer,
ergens in de toekomst zou de aarde weer zichzelf vernietigen maar deze keer ergens in het jaar 1400 omdat men al alle formules heeft en schematisch kan werken met een systeem.

niet echt wat men wou ;):?: dus in het jaar 1400 gingen paar mensen terug in de tijd om dit recht te zetten, en dr kwam dus iemand die te mensen van de farao's heeft gered, hij zette een paar regels maar hij zorgde ervoor dat er geen mens bovenaan stond omdat mensen fouten

kunne maken en regels niet :?:;), hij schreef in het boek dat iets dat over is en nergens is iets dat niet te snappen is door mensen overn hen waakt en hen zal straffen als ze fout deden en zal belonen als ze goedd deden
(iets als je verteld tegen een jongetje van 3)

de rest van de 144 is niet bekend waar ze zijn beland waarschijnlijk zijn sommigen in een andere tijdperk beland (jezus werd van 12 opeens 30)
en sommigen zijn waarschijnlijk dood

maar ik denk dat meeste zogehete goden, gewoon mensen waren van de toekomst die de mensheid een eer hebben getoond.

als we de regels van de geloven gewoon volgen zal er niks met ons gebeuren maar dan moeten we die wel geloven want anders zal het weer mis gaan,

zie het zo die regels zijn gemaakt door mensen die hebben gezien wat fout ging en waarom en hebben daarom regels gemaakt zodat de mensheid niet weer zichzelf vernietegd

er is veel bewijs dat diegene veel wisten
zie tandenpoetsen, in alle boeken staat dat je je tanden moet schoon houden (die boeken zijn dus 4000 jaar oud ofzo) nou iedereen volgde die regels maar op een gegeven moment geloofde men het niet,
en later werd het dus weer ingezet omdat de mensen het nodig hadden
tanden werden verrot en er kwam de tandenborstel :S nou volg je dus toch die regels ;):?: er zijn nog veel voorbeelde

er is nog een, er staat ook in dat je niet staand moet pissen omdat dat minder heilig is, nou ik weet het niet maar mischien komt er nog iets in de toekomst en zie je dat staand pissen niet gezond is, het zou me niet verbazen.

nou dat is dus zker heeeeel veeel tekst

en het is raar dat je het nog allemaal hebt gelezen, volgens mij heb je echt niks te doen

en toch blijf je door lezen, dan ben je er dus wel in ge intresseerd,
zet dan een reply neer ;);) vind ik wel leuk maakt niet uit wat.
ookal zet je neer van

"cool"

hehe

ik vind het zelf wel mooi verzonnen

kan eigenlijk zelfs een film van maken.
maar dit is dus een manier waarop je aangeeft dat je beter toch een geloof moet hebben ookal geloof je niet in god het kan zijn dat god ook gewoon een mens was dat heel veel meer heeft gezien dan jij, en naar zo iemand moet je luisteren

thnx for da reading...

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

DePurpereWolf

DePurpereWolf

• >5k berichten
  • 9240 berichten
  • VIP

Geplaatst op 10 juni 2005 - 01:11

Aangezien er geen touw aan vast te knopen is, en er niet echt een vraag gesteld wordt gaat ie lekker op slot.

Mensen mogen het met hartelust doorlezen, maar ik ben van mening dat er geen goeie discussie uit kan voortkomen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures