Springen naar inhoud

[scheikunde] profielwerkstuk mineralen

• Log in om te kunnen reageren

Soltan

Soltan

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 april 2009 - 11:20

Hallo,

Ik hou mijn profielwerkstuk havo 5 over mineralen en ik had als onderzoeksvraag Wat is het nut van mineralen?, maar dat vondt mijn begeleider niet goed heeft iemand nog suggesties wat ik als onderzoeksvraag kan doen ?

Alvast bedankt

Mehdi

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 april 2009 - 11:27

Waar ligt je interesse? Tuurlijk zijn er suggesties, te veel om op te noemen zelfs. Geef dus zelf aan wat je leuk vind en dan moeten we er uit kunnen komen.
"Meep meep meep." Beaker

Soltan

Soltan

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 april 2009 - 11:41

nou ik heb mijn hele profiel werkstuk al gemaakt zegmaar alleen hij is niet goedgekeurd op bepaalde punten en een ervan is het onderzoeks vraag en ik heb een beetje moeite mee om zelf een te bedenken... dus als je een idee hebt moet je eventjes melden dan ga ik kijken of ik het kan gebruiken, en of het past bij de inhoud van me pws wat ik tot nu toe heb....

Marko

Marko

• >5k berichten
  • 8933 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 april 2009 - 15:02

Dat is een vreemde volgorde, aangezien je normaal gesproken eerst een vraag formuleert en er dan een hypothese en experimenten bij verzint.

Los daarvan: Het is natuurlijk niet de bedoeling dat anderen voor jou de vragen gaan verzinnen. Wel kan geprobeerd worden je op weg te helpen naar een goede vraag. Je bent niet de eerste met een profielwerkstuk en ook niet de eerste die een onderzoeksvraag moet verzinnen. Er is dan ook meer dan genoeg informatie over wat een goede onderzoeksvraag is en waar die aan moet voldoen.

Een van die voorwaarden heb ik hierboven al min of meer genoemd: De vraag moet in verband staan met de rest van het werk. Geef dus eens aan waar je profielwerkstuk over gaat, welke informatie komt er in voor?

Tenslotte, omdat het hier om schoolwerk gaat, is het topic verplaatst naar Huiswerk en Practica.

Cetero censeo Senseo non esse bibendum

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures