Springen naar inhoud

[desktop publishing] website maken

• Log in om te kunnen reageren

Elvan

Elvan

• 0 - 25 berichten
  • 18 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 03 mei 2009 - 09:25

Hallo iedereen,

Ik studeer dus multimedia en heb van school een opdracht gekregen een site te maken over "Fulguriet".
De eigenlijke inhoud doet er helemaal niet toe, maar ik ben zo iemand die de verschrikkelijke gewoonte heeft alles zo perfect mogelijk te doen.

Dus ik zou jullie willen vragen of jullie mijn site eens kunnen nalezen, corrigeren of gewoon tips zouden kunnen geven.
Staat mijn grafisch aspect je niet aan, laat het me weten.
Uiteindelijk zijn jullie mijn doelgroep.

Laat me weten wat je ervan vindt. => Fulguriet site.

mvg,
Elvan

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44894 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 03 mei 2009 - 09:40

Dag Elvan, welkom ;) op het forum Huiswerk en Practica.

Jij wilt vlot hulp. Dat is alleen goed mogelijk als je daar zelf wat voor doet.

Naast de algemene regels van dit forum hebben we voor dit huiswerkforum een paar speciale regels en tips.
Die vind je in de huiswerkbijsluiter

In die huiswerkbijsluiter staat bijvoorbeeld:

VAKGEBIED-TAGS
Plaats het vakgebied waarop je vraag betrekking heeft tussen rechte haken in de titel.
bijv: [biologie] of [frans]. Zo blijft dit huiswerkforum overzichtelijk.

Hebben we even voor je gedaan. Denk je er de volgende keer zélf aan??

DEKKENDE TITEL
Geef in je titel een zo dekkend mogelijke omschrijving van je vraagstelling
Maak in een paar woorden duidelijk waar het over gaat. Je kunt wel duizend onderwerpen verzinnen met als titel [natuurkunde]mechanica, en die vindt dus niemand meer terug. [natuurkunde]bungee-jump is dan bijvoorbeeld duidelijker en maakt je topic herkenbaarder

We hebben nu je titel even aangepast. Denk je er de volgende keer zélf aan??