Forum over aardwetenschappen

Reageer
Berichten: 90

Forum over aardwetenschappen

Het zit me zo al een tijdje dwars dat er geen forum over aardwetenschappen bestaat. Er is wel een geografie subforum, maar dit is veel te verlaten en onopvallend.

Aangezien aardwetenschappen ook een reële en niet te onderschatten wetenschap is, vind ik het nodig dat er een apart forum over bestaat.


Subforums kunnen zijn: Geologie, Geografie, Petrologie, Mineralogie, Klimatologie (of iets met klimaat en natuurrampen)


Hoe dan ook wordt het kleine onbelangrijke subforum geografie, veel te hard over het hoofd gezien. En ik kan er niet heen met mijn geologische vragen, aangezien geologie en geografie aanzienlijk verschillend zijn.


Groeten

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Forum over aardwetenschappen

Je kunt er prima terecht met je vragen hoor. Het komt misschien niet helemaal terug in de naam en de omschrijving, maar dat forum is het best passende forum voor dat soort zaken. Immers staat ook in de omschrijving
verschijnselen op en onder het aardoppervlak
en daar lijkt me geologie ook onder te vallen. Misschien kunnen we het forum ten behoeve van de duidelijkheid eens hernoemen naar "geologie en geografie", maar da's puur een administratieve kwestie zou ik zeggen.


Het lijkt me niet handig om nu een apart forum inclusief subforums aan te maken. Dat wordt dan helemaal verlaten ben ik bang, nu krijg je tenminste nog wat kruisbestuiving.


PS: ik heb je topic even verplaatst (feedback gaat meer over ons ingrijpen als mods/beheer etc.).
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 8.614

Re: Forum over aardwetenschappen

Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 90

Re: Forum over aardwetenschappen

Bedankt, ik zie nu pas dat het veranderd is =D>

Reageer