Doneren

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Doneren

Wetenschapsforum draait volledig op inkomsten van adverteerders en de giften van donateurs. Als je Wetenschapsforum een nuttige website vindt en een paar euro kan missen stellen we je bijdrage dan ook heel erg op prijs. Hoeveel je doneert mag je helemaal zelf bepalen. Iedere bijdrage is meer dan welkom!

Alle donaties zullen ten goede komen aan de verdere ontwikkeling van Wetenschapsforum. We hebben nog tal van ideeën waarvan we denken dat deze van grote toegevoegde waarde kunnen zijn voor onze gebruikers! Hoe meer donaties, hoe sneller we dergelijke zaken kunnen realiseren.




<form action="https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr" method="post" target="_top">
<input type="hidden" name="cmd" value="_s-xclick" />
<input type="hidden" name="hosted_button_id" value="KGN2G9PP29CC2" />
<input type="image" src="https://www.paypalobjects.com/nl_NL/NL/ ... eCC_LG.gif" border="0" name="submit" title="PayPal - The safer, easier way to pay online!" alt="Donate with PayPal button" />
Afbeelding
</form>


Je betaling wordt veilig afgehandeld via PayPal.
Je hoeft geen lid van PayPal te zijn om hier gebruik van te maken.


<strong class='bbc'>Als je een bijdrage wilt leveren zijn er ook andere mogelijkheden:[/b]
<ul class='bbc'>[*]Lorentziaan worden

Dat is de (openbare) titel die donateurs krijgen. Het worden van Lorentziaan is <strong class='bbc'>alleen mogelijk voor geregistreerde gebruikers[/b]. Het Lorentziaanschap levert je bovendien een aantal <strong class='bbc'>voordelen [/b]op, zie deze tabel.

Aan het Lorentziaanschap zijn vaste tarieven verbonden. Hier vind je de mogelijkheden.

 [*]Doneren via de bank.

Je kan ook gewoon een bedrag overmaken via de bank.
Verborgen inhoud
Maak je donatie over naar giro 1078417 t.n.v. Wetenschapsforum o.v.v. "Donatie".


Voor internationale transacties zijn deze gegevens nodig:

IBAN: NL62 INGB 0001078417

BIC: INGBNL2A
.

 [*]<strong class='bbc'>Koop boeken op Bol.com via Wetenschapsforum[/b]

Er is nog een manier om Wetenschapsforum te steunen: als je boeken of cd's bij Bol.com wilt bestellen, doe dat dan via deze link. Dat kost je niets extra's, maar een klein gedeelte van de prijs komt dan bij Wetenschapsforum terecht. Alle beetjes helpen!

 [*]Geef wat tijd door <strong class='bbc'>vrijwilliger te worden[/b]

Wetenschapsforum draait vrijwel geheel op vrijwilligers. Er zijn meestal nog wel wat dingen die gedaan moeten worden, zie hier. Mocht je het idee hebben dat we je kennis en/of ervaring op een andere manier kunnen gebruiken, laat dat me vooral weten![/list]
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 4.246

Re: Doneren

Ik zie dat de doneerknop wederom verplaatst is. Wat is het idee hierachter?
Quitters never win and winners never quit.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Doneren

Ik zie dat de doneerknop wederom verplaatst is. Wat is het idee hierachter?
Op de vorige positie was de knop enkel te zien op een voldoende hoge resolutie. Slechts 50% heeft een dergelijke resolutie. Bovendien zijn we van mening dat de huidige locatie de pagina in zijn geheel minder rommelig maakt. (Overigens zal het resterende blokje rechts onder ook nog worden verplaatst).
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Doneren

Ik wil eigenlijk die medaille niet, Lorentziaan klinkt wel leuk.

Maar bij mij doet die doneerknop het niet.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Doneren

de knop is gerepareerd!
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Doneren

Ok. Ik heb 20 euro gedoneerd. Misschien niet veel, maar als iedereen die zich geholpen voelt het zou doen ..


Wordt ik nu Lorentziaan (zonder in mijn ogen 'stomme' medallion)?


PS. Kun je ook VIP worden (zonder echt very important te zijn ;)) met donaties?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Doneren

Niet met donaties in geld, wel met donaties in tijd ;)
 
VIPs zijn ex-teamleden. Dus als je een bijdrage in het team wil leveren (op welke manier dat jou en het team dan ook uitkomt) dan kun je op dat moment alles wat een VIP ook kan, maar dan met een andere ondertitel. Mocht je het dan ooit in je hoofd halen om te stoppen als teamlid (wie doet toch zoiets?) dan word je VIP.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Doneren

TommyWhite schreef: Ok. Ik heb 20 euro gedoneerd. Misschien niet veel, maar als iedereen die zich geholpen voelt het zou doen ..


Wordt ik nu Lorentziaan (zonder in mijn ogen 'stomme' medallion)?


PS. Kun je ook VIP worden (zonder echt very important te zijn ;)) met donaties?
 
Bedankt! In het tijdperk waarin bijna alles op internet gratis lijkt vind ik 20 euro persoonlijk best veel hoor! En bovendien is geen portemonnee hetzelfde. We waarderen ieder bedrag in ieder geval!
 
Ik heb je zojuist alle rechten gegeven die een Lorentziaan heeft, maar dan zonder de medaille en titel (die 2 zijn niet onafhankelijk van elkaar uit te delen).
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Doneren

Oh. Graag gedaan hoor. Ik vind gewoon dat veel mensen hier geholpen worden. Daar mag best wat tegenover staan.

Uhm, maar kan ik dan toch de Lorentziaan titel (met medaille dan maar) krijgen?


@Ger

Om wat voor bijdragen gaat dit dan?

(Ik ben geen programmeur.)


(Nu moet ik er nog even achter zien te komen hoe ik de functie 'Tekst "bewerkt door" verwijderen' kan gebruiken lol.)

Reageer