Springen naar inhoud

Beperkt een onderbroek de groei?

• Log in om te kunnen reageren

abro

abro

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 juni 2005 - 13:22

Is het waar dat meeste mannen die groot geschapen zijn, komt doordat ze zonder onderbroek zijn opgegroeid (dat dit een van de redenen is) omdat hun geslachtsdeel dus vrij beweegt tijdens de groeiprocedures ?

Edit moderator: zet aub geen hoofdletters in je titel. Dit wordt beschouwd als schreeuwen en is dus zeer onbeleefd. Ook zijn meerdere vraagtekens echt niet nodig. Iets meer aandacht besteden aan de mandier waarop je je vraag stelt vergroot de kans op serieuze reacties.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Holkers

Holkers

• >25 berichten
  • 27 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 juni 2005 - 13:25

Is het waar dat meeste mannen die groot geschapen zijn, komt doordat ze zonder onderbroek zijn opgegroeid (dat dit een van de redenen is) omdat hun geslachtsdeel dus  vrij beweegt tijdens de groeiprocedures ????????.

en dat tieten gaan hangen als ze geen bh dragen.... duh...

abro

abro

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 juni 2005 - 14:01

Ik heb nog maar 1 reactie op mijn vraag "KAN HET ZO ZIJN". Alls de antwoord op mijn vraag JA is dan ga ik mijn kinderen ook ZO opvoeden (de mannetjes dan) dan zijn ze me misschien later dankbaar voor, ik ben in ieder geval mijn vader niet dankbaar voor.

Sebastiaan Mulder

Sebastiaan Mulder

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 14 juni 2005 - 15:04

Dit is waarschijnlijk pure onzin, het algemene groeiproces wordt niet bepaald door de geslachtsdelen dus in principe is dit niet mogelijk.
Edit--> Het dragen van te strakke onderbroeken kan er voor zorgen dat een zaadcel niet goed wordt gevormd omdat de gunstigste temperatuur hiervoor 35 graden is , wanneer iemand te strakke onderbroeken draagt komt de testes te veel in de buurt van je lichaamstemperatuur omdat het meer tegen je lichaam aan zit.

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 14 juni 2005 - 16:07

Onzin: borsten worden ook niet in hun groei geremd door met een BH aan te slapen ofzo.
Daarnaast: grote geslachtsdelen zijn lang niet altijd voordelig.. groot geschapen mannen hebben niet zelden hun vriendin/vrouw bij de sexuologe op bezoek omdat het gewoon niet past en dus pijn doet (al is het maar op de duur).
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

Michael Tuk

Michael Tuk

• >100 berichten
  • 206 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 14 juni 2005 - 21:51

Is het waar dat meeste mannen die groot geschapen zijn, komt doordat ze zonder onderbroek zijn opgegroeid (dat dit een van de redenen is) omdat hun geslachtsdeel dus  vrij beweegt tijdens de groeiprocedures ????????.

Nee. De afmeting van een geslachtsdeel staat genetisch vast.
Er is een stam in Nieuw-Guinea waarbij de mannen hun geslachtsdeel in lange kokers stoppen (zgn. peniskokers). Maar zonder die kokers, stelt hun lid niet veel voor, ze worden er echt niet groter van!
Volgens een oude traditie in China worden de voeten van meisjes ingebonden, omdat het hebben van kleine voeten bij de vrouwen daar gezien wordt als een schoonheids-ideaal. De voeten bij volwassen vrouwen lijken daar inderdaad kleiner, maar ondanks het inbinden ging de groei wel door. Het gevolg is mismaakte en verwrongen voeten, waarbij ze half dubbelgevouwen zijn.
Wat niet kan bestaat niet.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures