[foutmelding] afbreken pagina

Berichten: 8.614

[foutmelding] afbreken pagina

De laatste dagen krijg ik, wanneer ik een pagina op WSF wil openen, regelmatig de volgende foutmelding:

foutmelding.png
foutmelding.png (80.81 KiB) 583 keer bekeken

Heeft er nog iemand last van dit probleem of ligt het waarschijnlijk aan mijn computer/internetverbinding?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Dit heb ik nog nooit gehad? Heb je enige systematiek kunnen ontdekken in wanneer je deze foutmelding krijgt? Enkel bij bepaalde pagina's/topics/...?
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 8.614

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Nog niet echt op gelet, het gebeurt meestal erg onverwacht. Ik zal er in de toekomst aandacht aan besteden.


PS: Het hoeft niet gezegd dat, wanneer ik de melding sluit of op "OK" klik, de pagina zich afsluit.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Ik heb 'm zelf nog nooit gezien. Wat kan schelen is dat ik Firefox gebruik in plaats van Internet Explorer. Welke versie van IE gebruik je? Dan ga ik proberen om die te pakken te krijgen, wellicht kunnen we samen de regelmaat ontdekken.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 8.614

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Ik gebruik IE v7.00 (7.00.6001.18000). Alvast bedankt voor de moeite.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 8.614

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Tien minuten geleden gebeurde het toen ik op "Nieuwe berichten" klikte:


foutmelding__2_.png
foutmelding__2_.png (56.72 KiB) 583 keer bekeken


Op "OK" klikken gaf het volgende:


foutmelding__3_.png
foutmelding__3_.png (17.15 KiB) 568 keer bekeken
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 8.614

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Zonet trad opnieuw hetzelfde probleem op bij het (proberen) openen van de topic "Goniometrische vergelijkingen":


foutmelding__4_.png
foutmelding__4_.png (50.79 KiB) 577 keer bekeken


Een tweede poging om dezelfde topic te openen, onmiddellijk erna, gaf geen problemen.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 8.614

Re: [foutmelding] afbreken pagina

De foutmelding volgen elkaar nu snel op. Zonet had ik er weer één bij een poging om te antwoorden in de topic "[Wiskunde] Analytische vlakke meetkunde van de tweede graad":


foutmelding__5_.png
foutmelding__5_.png (51.18 KiB) 583 keer bekeken
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Het is blijkbaar steeds dezelfde foutmelding, ik zou je de moeite besparen om er telkens een screenshot van te uploaden (spaart ook weer wat plaats).


Ik weet niet of Miels iets op het spoor is, maar je kan alleszins overwegen om naar een andere (betere ;) ) browser over te stappen. Dat moet je natuurlijk niet per se hiervoor doen (het is ook geen structurele oplossing voor anderen met dit probleem), maar er zijn misschien meer voordelen aan verbonden.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 8.614

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Het is blijkbaar steeds dezelfde foutmelding, ik zou je de moeite besparen om er telkens een screenshot van te uploaden (spaart ook weer wat plaats).
Ik was ook van plan om er na deze mee te stoppen.


Ik weet niet of Miels iets op het spoor is, maar je kan alleszins overwegen om naar een andere (betere ;) ) browser over te stappen. Dat moet je natuurlijk niet per se hiervoor doen (het is ook geen structurele oplossing voor anderen met dit probleem), maar er zijn misschien meer voordelen aan verbonden.
Ik heb reeds Google Chrome geïnstalleerd naast IE, maar uit gewoonte klik ik toch steeds op die laatste. Daar moet ik maar eens vanaf stappen.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Hee, ik kreeg hem zojuist ook voor het eerst (Windows XP Professional SP2 en IE7.0). Helaas kun je dan niet meer in de bron kijken.

Ik kreeg het bij het verlaten van de zoekresultaten (klikken naar de index), de header was net geladen en toen klapte hij eruit. Herladen van de pagina was vervolgens geen probleem.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 8.614

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Even ging het goed, maar zonet had ik er opnieuw last van, bij het openen van "Je voeten in 1500 kg beton".


Herladen van de pagina was vervolgens geen probleem.
Klopt, dat is het bij mij ook niet.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Ik heb dit de laatste dagen ook een paar keer meegemaakt. Geen bepaalde systematiek kunnen ontdekken.

Berichten: 5

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Ik heb het probleem nog niet gehad op deze site, maar wel op een forum van forumup.nl

Daar krijg ik regelmatig de foutmelding en met mij het halve forum.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: [foutmelding] afbreken pagina

Die gebruiken phpBB, wij gebruiken Invision. Dus daar zijn we niet veel mee...

Reageer