Springen naar inhoud

[algemeen] profielwerkstuk

• Log in om te kunnen reageren

zaheer12a

zaheer12a

• >25 berichten
  • 31 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 22 mei 2009 - 00:18

Ik zit nu in 5 VWO en ik moet een onderwerp en plan bedenken voor mijn profielwerkstuk. Ik weet wel voor wat voor vakken ik het wil maken, maar ik kan niet op een onderwerp komen. ((Dit jaar hoeft het niet over een profiel vak te gaan en krijg je een cijfer ipv onvoldoende/voeldoende/goed))

Ik wil graag een onderwerp dat met biologie/natuurkunde/scheikunde te maken heeft. Kan iemand mij misschien op weg helpen?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Mrtn

Mrtn

• >1k berichten
  • 4220 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 mei 2009 - 01:04

Je bent zeker niet de eerste die deze vraag stelt, zoek daarom even rond op het forum.
Dit is ook veel te algemeen gesteld, hier kan niemand iets mee..
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.
-Calvin-

zaheer12a

zaheer12a

• >25 berichten
  • 31 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 02 juni 2009 - 10:59

Ik heb nog op het internet gezocht voor leuke onderwerpen en ik denk dat ik iets met quantummechanica wil doen. Kan iemand me daarmee een beetje op weg helpen?

Jona444

Jona444

• >1k berichten
  • 1409 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 02 juni 2009 - 16:29

Ik heb nog op het internet gezocht voor leuke onderwerpen en ik denk dat ik iets met quantummechanica wil doen. Kan iemand me daarmee een beetje op weg helpen?

Je kunt alvast beginnen met de minicursus te lezen: http://www.wetenscha...;showtopic=3731
Its supercalifragilisticexpialidocious!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures