[chemie] voeding

Moderators: ArcherBarry, Fuzzwood

Reageer
Berichten: 2

[chemie] voeding

Hallo,

Ik moet op school een project doen over voeding. Het onderwerp dat ik heb gekregen gaat over chocolade.

Het project heeft te maken met het vak scheikunde.

Mijn vraag is nou of iemand een site (of meerdere sites) kent waar het gaat over chocolade of over de ingredienten hiervan.

Ook sites over vetten (die bijvoorbeeld in chocolade zitten), cacaobestanddelen zou ik goed kunnen gebruiken.

Alvast bedankt!

Groetes marlotte

Berichten: 8.614

Re: [chemie] voeding

Misschien wat flauw, maar heb je al eens deftig gegoogeld. De zoektermen chocolate ingredients, cocoa en chocolate fats geven je alles wat je nodig hebt.

PS: Dit lijkt mij eerder iets voor "Huiswerk en Practica".
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: [chemie] voeding

Verplaatst naar huiswerk.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: [chemie] voeding

Voor vetbepaling kun soxhlet googelen.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Berichten: 2

Re: [chemie] voeding

Klintersaas schreef:Misschien wat flauw, maar heb je al eens deftig gegoogeld. De zoektermen chocolate ingredients, cocoa en chocolate fats geven je alles wat je nodig hebt.

PS: Dit lijkt mij eerder iets voor "Huiswerk en Practica".
Ik heb zeker al flink gegoogled maar nog niet echt op engels sites enzo!

Bedankt voor de tip en sorry voor het verkeerd plaatsen!

Berichten: 8.614

Re: [chemie] voeding

Graag gedaan. Als je uitgebreide en nauwkeurige informatie wilt, is zoeken in het Engels haast altijd een must. Het Nederlands is helaas gewoon een te kleine taal.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Reageer