Springen naar inhoud

Stoppen met groeien

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Wilco1993

Wilco1993

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 22 mei 2009 - 14:09

Hey,

Ik ben een jonge(man) van 15 jaar oud en ben 1m90 en 78 kilo.
Bijna 2 jaar terug ben ik naar het VU-ziekenhuis geweest om te kijken hoelang ik uiteindelijk zal worden, via het bereken van je groeischijf in je hand (als ik het goed heb). Daar kwam uit dat ik ongeveer 2.01m zal worden.
Er werd mij aangeboden om een operatie te ondergaan of soort van pillen te slikken. Uiteindelijk heb ik en mijn ouders besloten het niet te doen, want ik dacht toch dat ik nooit zo lang zou worden.

Vandaag de dag begin ik steeds meer er tegen op te kijken om 2.01m te worden. Kan ik hier, met mijn 1.90m, een punt achter zetten? Ik wil heel graag deze lengte behouden.

Ik doe weinig aan fitness, ik train soms wel thuis, maar dat is anders dan naar een sportschool gaan.

PS: Ik wil later piloot worden en dan mag ik helaas niet langer zijn dan 2m. Dus als er geen andere weg meer is moet ik toch een operatie ondergaan of 1 of andere pil slikken.

Alvast bedankt,
Wilco ter Horst uit Amsterdam

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Klintersaas

Klintersaas

• >5k berichten
  • 8614 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 mei 2009 - 14:27

Het is op Wetenschapsforum niet toegestaan (medische) persoonlijke problemen te bespreken. Zie ook de Bijsluiter en FAQ van dit forum.

Zelfs een gekwalificeerde arts kan geen degelijke diagnose stellen of een behandeling aanraden op deze manier. Vragen om gezondheidsadvies via het internet is nutteloos en in sommige gevallen zelfs gevaarlijk. De beste raad is zoals steeds: stap naar je huisarts.

Geloof niet alles wat je leest.

Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 mei 2009 - 14:28

En dus gaat dit onderwerp op slot.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures