Springen naar inhoud

Onderzoek masterthesis

• Log in om te kunnen reageren

SanderT

SanderT

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 27 mei 2009 - 16:06

Beste lezer,

Ik studeer Informatiekunde aan de Universiteit van Amsterdam en onderzoek ‘multichannel klantgedrag’ (gebruik van verschillende kanalen zoals internet, telefoon, vestiging, post etc) in het kader van mijn masterthesis.

Stel u voor dat u een paar weken op vakantie gaat. Voor deze reis wilt u graag een tijdelijke reisverzekering afsluiten. U kunt dan natuurlijk op verschillende manieren een tijdelijke reisverzekering afsluiten.

In dit onderzoek wordt aandacht besteed aan de verschillende manieren waarmee u een tijdelijke reisverzekering kunt afsluiten. Daarnaast wordt bekeken welke aspecten hierbij voor u belangrijk zijn. Tevens kunt u in dit onderzoek op een nieuwe manier een tijdelijke reisverzekering aanvragen. Dit is echter slechts een simulatie en is puur voor onderzoeksdoeleinden. Er wordt aldus geen 'echte' aanvraag verstuurd. U kunt dan ook met gerust hart deelnemen hieraan.

Ik zou het erg waarderen als u, ten behoeve van mijn onderzoek, de volgende vragenlijst in zou vullen:

http://www.thesistoo...id=78309&ln=ned

De duur van het onderzoek bedraagt circa 10 tot 15 minuten. Gelieve alle vragen volledig in te vullen.

Uw deelname wordt zeer gewaardeerd!

Gr,

Sander

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 juni 2009 - 15:42

Ik neem aan dat je op de hoogte bent van ons enquete beleid? Graag zouden we zien dat je in dit topic de uiteindelijke resultaten van je enquete kort weergeeft.
"Meep meep meep." Beaker

SanderT

SanderT

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 03 juni 2009 - 10:53

Ik neem aan dat je op de hoogte bent van ons enquete beleid? Graag zouden we zien dat je in dit topic de uiteindelijke resultaten van je enquete kort weergeeft.

Uiteraard. Hoop binnen twee weken voldoende resultaten te hebben. Kan natuurlijk pas echt iets zinnigs zeggen als ik de benodigde analyses heb uitgevoerd. Maar ik laat zeker wat van mij horen (al hoop ik dan op meer discussie, dan tot nu heeft plaatsgevonden).

Veranderd door SanderT, 03 juni 2009 - 10:54

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures