Springen naar inhoud

[media-ethiek] ethisch onderwerp nodig voor verslag

• Log in om te kunnen reageren

Ankiejj

Ankiejj

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 31 mei 2009 - 16:28

Hallo mensen,

Ik moet een verslag schrijven waarin ik me moet afvragen of een onderwerp in de media etisch verantwoord is of niet.
Je kunt denken aan een onderwerp als " is het verantwoord om, als de telegraaf of Geen Stijl zijnde een foto te plaatsen van de ernstig gewonde Karst Tates ? " (Zie : http://www.geenstijl...ginnnedag.html)
Of onderwerpen als pro-anorexia sites of cartoondrawings die net iets té subjectief zijn over moslims.
Nou is het zo dat ik graag een ander onderwerp wil omdat de meeste onderwerpen al aan bod zijn gekomen in verslagen van vorig jaar die we mochten doorkijken. Ik heb tot dusver al gezocht naar artikelen over de kernproef in Noordkorea en het rtl5 programma "lekker slim", deze dames worden als heel dom voorgeschoteld. Ik vraag me af of ik hier wel een verslag van 15 kantjes over schrijven? Ik wil graag iets waar ik 3 artikelen over kan vinden en een conclusie uit kan trekken zonder dat ik mijn eigen mening daarin laat doorschemeren.
Mijn vraag aan jullie is, weten jullie een onderwerp waar ik echt wat mee kan?

Groetjes

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jona444

Jona444

• >1k berichten
  • 1409 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 31 mei 2009 - 17:29

Wat dacht je van de mexicaanse varkensgriep? Door berichten in de media gaan er niet veel mensen meer naar Mexico, wat resulteert in veel minder toerisme en minder opbrengsten voor de bevolking.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures