Ban / blokkering

Moderator: Miels

Gesloten
Berichten: 7

Ban / blokkering

Hoelang duurt een ban?


Als er gewoon een antwoord komt dan houd ik me er wel aan maar komop doe niet zo triest door te blokken en mn berichten te verwijderen.


ik wil gewoon weten hoelang het duurt.


daarna laat ik jullie met rust

Berichten: 8.614

Re: Ban / blokkering

Dat hangt ervan af. Het is mogelijk om een gebruiker permanent of tijdelijk te bannen, naargelang de ernst van zijn of haar misdragingen. Een moderator zal je waarschijnlijk verder kunnen helpen, maar ik weet niet of het wenselijk is om de duur van een ban openbaar te maken (als er al zoiets is als de gemiddelde banduur).
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 7

Re: Ban / blokkering

Ik heb al onder een nieuw ID geprobeerd contact op te nemen met de Moderators, maar dan wordt ik gelijk weer geband.


Ik zou ook wel graag willen weten wat de overtreding precies is geweest. (niet dat ik erover in discussie zal gaan maar ik ben benieuwd over welke boeg het gaat)

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: Ban / blokkering

Jajaja: je hebt al een paar dagen een mailtje in je inbox. Als je een e-mailadres opgeeft waarvan je de mail niet leest kan je ons dat moeilijk kwalijk nemen. Omdat er onduidelijkheid bleek te zijn, zijn we nogmaals nagegaan dat de e-mail verzonden is en dat is hij. De reden dat we je geen PB hebben gestuurd is omdat je je account tijdelijk niet meer in kan.

Stop aub met het aanmaken van nieuwe gebruikers.

Eventuele correspondentie kan via e-mail. Deze gebruiker zal waarschijnlijk verwijderd worden, net als yesyesyes.
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gesloten