Zip file doorsturen

Reageer
Berichten: 12

Zip file doorsturen

Hallo,

Ik moest via deze weg vragen of het mogelijk is om een zip file door te sturen. Om deze zip file door te sturen zou dit via een mail adres moeten gebeuren. IK heb vernomen dat jullie via een pb het email adres aan mij mogen geven.

MVG

PS: ik weet ook niet of ik namen mag noemen van wie ik het email adres nodig zou hebben

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Zip file doorsturen

Ik neem aan dat je het hier over hebt?

Oktagon doelt erop dat het niet de bedoeling is om:

1. emailadressen openbaar te maken

2. te spammen met software

Het is echter totaal geen probleem dat 2 gebruikers via PB contactgegevens uitwisselen. Als jij dus jouw mailadres doorgeeft aan Oktagon mag hij jou gewoon een mailtje sturen met wat voor bijlage jullie willen. Het zou ook gek zijn als wij daarover regels gaan opstellen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: Zip file doorsturen

Daarentegen wil ik, totaal lostaande van dit voorbeeld, wel mensen aandringen om goed op te passen met het uitwisselen van gegevens. Je weet nooit wie er achter het alias zit.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Berichten: 12

Re: Zip file doorsturen

Ok, bedankt voor jullie snelle antwoord.

MVG

Reageer