Wijsheidstanden

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 1

Wijsheidstanden

Beste leden,

Ik heb gelezen dat de wijsheidstanden getrokken worden om zo chronische pijnen te voorkomen. Om een voorbeeld te geven : Clarance Seedorf had vroeger een slepende pijn aan zijn lies. De behandeling : zijn wijsheidstanden werden getrokken, en nu heeft hij er geen last meer van!

Kan iemand mij vertellen wat de theorie hier achter is ? Hoe dit eigenlijk kan ?

Greetz

Gebruikersavatar
Berichten: 1.409

Re: Wijsheidstanden

Wijsheidstanden kunnen getrokken worden bij een slepende pijn, meerbepaald bij pericoronitis. Clarance Seedorf is een voetballer en een liesblessure komt bij hen frequent voort. Een liesblessure kan na enkele weken volledig genezen, en laat nu net dat de genezing van de liesblessure in de eindfase zit terwijl zijn wijsheidstanden worden getrokken.

Persoonlijk geloof ik niet in de "zijn je voeten gezwollen dan moet je de slapen masseren" theorie. Voor alle zekerheid heb ik wat rondgegoogled en ik vind zelfs geen alternatieve theorieën die een link leggen tussen de lies en de wijsheidstanden.
Its supercalifragilisticexpialidocious!

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Wijsheidstanden

Topic opgeschoond; voor een eventuele discussie over kwakzalvers en de definitie daarvan kan een nieuw topic geopend worden. Hier graag weer on topic.

Met vriendelijke groet,

anusthesist
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Reageer