Springen naar inhoud

Lyapunov exponent

• Log in om te kunnen reageren

MrHond

MrHond

• >25 berichten
  • 54 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 juni 2009 - 11:45

Hoi allemaal,

Ik ben op dit moment bezig met non-linear data analysis. Nu ben ik op de Lyapunov exponent terecht gekomen voor de analyse van complexe chaos signalen. Echter, ik ben op een probleempje gestoten waar ik maar niet uitkom!

Op deze verschillende websites staan algemene informatie over deze berekeningen die in theorie wel te begrijpen is. eter bij deze afbeelding vraag ik me af hoe ze de tijdinterval bepalen tussen LaTeX en LaTeX . Is dit een constante of is deze ook variabel?

Verder, stel dat je een cirkel hebt, dan betekent dit natuurlijk ook dat je net zoveel exponenten zult krijgen als LaTeX -tijdstips je analyseert. Vergelijk je hierbij alles met de initial condition van de eerste berekening (dus alles berekend vanuit LaTeX vergeleken met LaTeX ,LaTeX ,LaTeX ...LaTeX ) zodat je meerdere exponenten krijgt en word daar het gemiddelde van genomen?
Of worden de exponenten berekend door LaTeX , LaTeX , LaTeX ... LaTeX ?

Is het mogelijk om complexe systemen weer te geven (omschrijven) in 1 lyapunov exponent?

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

Groet,

Patrick

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures