Springen naar inhoud

Outlook

• Log in om te kunnen reageren

Adpruys

Adpruys

• >1k berichten
  • 1425 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 juni 2009 - 21:57

Computer heeft het begeven. Zo te ruiken is de harde schijf ook doorgebrand.

Ik dacht op een oude computer een copie van outlook.pst te vervangen en dan die gegevens daar te hebben maar het werkt niet. mijndocumenten/outlook/outlook.pst. Ook importeren lukt niet
and theres nothing left worth knowing
And its time you should be going

While you see a chance take it

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Adpruys

Adpruys

• >1k berichten
  • 1425 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 juni 2009 - 12:13

Om precies te zijn. Diverse mappen worden geÔmporteerd maar niet contactpersonen en postvak in

jhnbk

jhnbk

• >5k berichten
  • 6905 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 juni 2009 - 14:46

Help dit jouw vooruit? Ik meen dat de adresgegevens niet mee in het pst bestand zitten. (Zie ook de lijst van de verschillende extensies daar)
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Adpruys

Adpruys

• >1k berichten
  • 1425 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 juni 2009 - 21:25

Misschien, maar ik heb al eerder met outlook.pst alle gegevens naar een andere comp overgezet. Eťn van de twee harde schijven van de kapotte comp doet het nog en daar stond een recentere versie. Wellicht probeer ik later deze op de oude xp comp te zetten na eerst bestanden en office ervan verwijderd te hebben. Het probleem dat ik voorzag is vooral dat op de nieuwe vista comp outlook niet werkt. Op een laptop vorig jaar lukte het ook niet. Ik krijg office premium niet geupdate. Dat zal nodig zijn om de foutmelding 'kan de wap.dll niet vinden. Als ik die volgens een melding in een Am forum in de system32 map zet krijg ik nog meer foutmeldingen

Ik zag trouwens dat in windows mail je alleen contactpersonen kunt exporteren naar csv of vcards. ik exporteerde voor mailijsten uit outlook altijd naar access

Geen weer om een nieuwe computer te kopen en installeren ;)

Adpruys

Adpruys

• >1k berichten
  • 1425 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 juni 2009 - 23:03

Deze oplossing doet het ook niet. Die opdracht wordt niet uitgevoerd
http://outlook-tips....howto/vista.htm

Ik zou best bereid zijn een upgrade naar 2007 te kopen maar je moet het hele office pakket kopen. Neelie!!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures