Springen naar inhoud

Gsm

• Log in om te kunnen reageren

Dima

Dima

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 01 juli 2009 - 02:02

Ik heb een nieuwe GSM merk Nokia gekocht, met mijn bestaande simkaart. Mijn nieuwe telefoon ging kapot, dus deed ik de sim kaart weer in mijn oude Nokia. Hierop kreeg ik een melding dat er een bericht was. Ik belde 1233 waarop ik te horen kreeg: U kunt dit bericht niet ontvangen, wijzig de instellingen van uw toestel. Hier begrijp ik helemaal niks van. Weet iemand hoe dit zit?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Vladimir Lenin

Vladimir Lenin

• >250 berichten
  • 829 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 juli 2009 - 18:43

Waarschijnlijk een corrupte SIM-kaart, Wat ging er mis met je vorige mobiele telefoon? Als hij niet meer kon bellen lijkt een corrupte simkaart volgens mij het meest waarschijnlijke. Al kan ik er natuurlijk compleet naastzitten, een corrupte sim-kaart kan met software terug gerepareerd worden, maar het kan bijvoorbeeld zijn dat je je contactpersonen verliest. Ik zou adviseren om het gewoon eens in de winkel te laten nazien, alvorens dus dergelijke stappen te ondernemen. Meestal weten die mensen meer over dergelijke problemen. Ik weet ook niet precies hoe dergelijke zaken bij de nokia werken (ik gebruik zelf geen nokia).
"Als je niet leeft zoals je denkt, zul je snel gaan denken zoals je leeft."
--Vladimir Lenin-- (Владимир Ильич Ульянов)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures