Dead internal link?

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Dead internal link?

Ik weet niet of het een probleem is hier in mijn PC maar ik geraak niet (al enige tijd) bij de BB Code Help in het forum:


Werkt die link niet meer of zit ik hier met een lokaal probleem?

BBCode_Help.png
BBCode_Help.png (993 Bytes) 463 keer bekeken
Eric

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Dead internal link?

Hee, inderdaad. Er zit een fout in een bronbestand. Wat er precies mis is, moeten we even uitzoeken. Bedankt voor het melden in elk geval!
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 92

Re: Dead internal link?

Die schijnt het niet te doen (link voor BBcode help bij het posten v.e. bericht):


http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?s...amp;CODE=bbcode


(IE8)
I'm willing to admit that I may not always be right, but I am never wrong

-Samuel Goldwyn-

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Dead internal link?

Klopt, dat is bekend. Zie het topic waarmee ik het heb samengevoegd. ;)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Dead internal link?

@ E. Desart: Je zegt
(al enige tijd)
Weet je ongeveer waneer je voor het eerste merkte dat het niet meer werkte en wanneer het nog wel werkte? Dan kan ik misschien terugzoeken wat er in die periode is aangepast, en kunnen we wat gerichter zoeken.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Re: Dead internal link?

Ger,


Sorry, Ik had de vervolg-berichtjes niet meer gezien. Was me dus niet bewust van je vraag. Ik checkte deze topic een paar dagen, dacht dat het wat complexer zou zijn en liet het verder gaan.


Ik kan dit niet juist zeggen. Naar mijn gevoel was dat zeker een maand (dus zeker niet recent). Maar ik vertrouw mezelf hierin niet volkomen.


Ik weet dat ik dit geruime tijd hiervoor ook constateerde, maar gewoon een andere weg koos (denkend dat ik evengoed hier een lokaal probleem kon hebben) en mijn antwoorden op het net zocht (BBCode is meestal gelijk, behalve voor een paar zaken die ik ken).

Ik wou echter nu weten welke BBcode WSF juist wel of niet gebruikt of herkent. Dus alleen de WSF help kon soelaas bieden. + het feit dat ik hier echt niet binnenraakte na diverse pogingen deed mij de vraag stellen.


Sorry, ik doe soms nogal wat dingen op mijn automatische piloot, zonder dit echt bewust te analyseren.
Eric

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Dead internal link?

Sorry
Niet nodig.

E.Desart schreef:Ik kan dit niet juist zeggen. Naar mijn gevoel was dat zeker een maand (dus zeker niet recent). Maar ik vertrouw mezelf hierin niet volkomen.


Ik weet dat ik dit geruime tijd hiervoor ook constateerde, maar gewoon een andere weg koos
Dan is het blijkbaar dus al geruime tijd een probleem. We hebben de oorzaak nog niet kunnen vinden, dus ook nog geen echte oplossing. Voorlopig laten we de knop even doorverwijzen naar een algemene help-pagina over BBcode, maar dit is zeker geen permanente oplossing.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Dead internal link?

Dankzij een andere melding kwamen we achter de oorzaak, en daarmee hebben we het probleem kunnen oplossen. ;)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer