Vreemde weergave ie8

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Vreemde weergave ie8

Boven de tabellen die ik wekelijks plaats in het distributed computing forum zie ik ineens een grote lege ruimte:


lege_ruimte.png
lege_ruimte.png (7.64 KiB) 582 keer bekeken


Dat is hoogstwaarschijnlijk omdat ik deze week IE8 gedownload heb. Als ik daarvan de "compatibiliteitsweergaveknop" gebruik heb ik dat niet.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 4.502

Re: Vreemde weergave ie8

IE8 gaf bij mij regelmatig geheisa en mijn deskundoloog verwisselde een paar maal naar IE7 en vice versa;enkele weken hield hij wwer schoonmaak met oa.verwijderen van oudere delen van de IE (tm 7).


Is veel geklooi,maar lijkt nu te werken!


Sterkte.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Vreemde weergave ie8

Ik ben geen technicus, maar het zou me niks verbazen dat dit probleem volledig aan IE te wijten is en weinig met de forumsoftware te zien heeft. Waarschijnlijk ben je het beu om deze "oplossing" te horen, maar misschien moet je toch maar eens overwegen om Firefox te gebruiken?

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Vreemde weergave ie8

IE8 zonder compatibiliteitsweergave zou de W3C standaarden moeten volgen, aldus Microsoft. Met de compatibiliteitsknop wordt de website weergegeven met de IE7 engine, die nog Microsoft's eigen standaarden volgt.


Misschien dat er in de forumsoftware hacks zitten voor IE om een goede weergaven in IE6/7 te krijgen. Gaan we uitzoeken.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 12.262

Re: Vreemde weergave ie8

Eerlijkgezegd heb ik nog iets vreems gezien aan wsf onder IE8, terwijl ik dat toch al een hele tijd gebruik. Het werkt met en zonder compatibility view, no problem ;)
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240