Inleidende boeken economie

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 36

Inleidende boeken economie

Ha allemaal,

Ik ben op zoek naar een (of meerdere) boek(en) dat me een ruime introductie in de economie kan geven. Ik heb het vak op de middelbare school niet gekozen omdat het niet meer in mijn pakket paste, maar heb daar nu toch een beetje spijt van, haha. Ik heb al gezien dat er keuze te over is, maar misschien heeft iemand een goede suggestie - of een afrader. Engelse boeken geen probleem, misschien zelfs liever die... Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Berichten: 3

Re: Inleidende boeken economie

Het boek 'Inleiding tot de economie' (of iets in die aard) van Professor Marc De Clercq biedt een grondige basis!

Groeten!

Berichten: 91

Re: Inleidende boeken economie

In Nederland is de Kern van de economie van Prof.Heertje het meest bekend en het meet verkocht.

In Nederland is de Kern van de economie van Prof.Heertje het meest bekend en het meest verkocht.

Gebruikersavatar
Berichten: 36

Re: Inleidende boeken economie

wow vet, oude koeien uit de sloot :eusa_whistle:

Toch bedankt voor jullie reactie allemaal, ik zal deze boeken ook even op mijn lijstje zetten. Intussen had ik al 'Essentials of Economics' besteld, van John Sloman. Helaas nog niet veel in kunnen lezen, dat komt na de tentamens wel weer ;-) Nogmaals bedankt!

Reageer